.

Vraag

Waarom werkt mijn 4G niet?

  • 9 December 2022
  • 4 reacties
  • 32 Bekeken

Mijn 4G werkt niet sinds vandaag. Ik heb al van alles geprobeerd. Wat kan het zijn?


4 reacties

Reputatie 7

Graag meer info, zodat je beter kunt worden geholpen.

Welke telefoon heb? Op welke locatie bevind je je waar je geen dekking hebt? Wanneer had je daar wel dekking?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jw1986,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je 4G niet werk! Goed dat je contact met ons opneemt. Zou je wellicht een screenshot van de netwerkinstellingen kunnen delen in dit bericht? Dan kijk ik graag even mee. Ook kan je via onze toestelhulp de stappen doornemen die worden aangegeven onder '’Netwerk handmatig selecteren'’. Je kan dan de keuze maken uit welke software je gebruikt (Android of Apple iOS). Mocht dit niet hebben geholpen dan kan je via dezelfde link de stappen volgen die worden aangegeven onder '’Internet handmatig instellen'’. Hiermee voeg je opnieuw een toegangspunt toe, ook wel APN (Acces Point Name) genoemd.

Mochten deze tips geen verbetering geven zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik graag een reset uit op de simkaart zodat deze zich opnieuw aanmeld op het netwerk en enige blokkades opheft 😊.

Groetjes,
Amy

Bedankt voor de reacties. Is al opgelost!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jw1986,

Wat fijn dat het is opgelost! Mocht je toch nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Nog bedankt voor je reactie @RicoK! Onze berichten hadden elkaar net gekruist zie ik. 

Groetjes, 
Amy

Reageer