.

Vraag

Waarom krijg ik iedere 2 seconden € 8,79 kosten erbij?

  • 28 October 2022
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Gisteren in de avond rond 21.00 uur krijg ik plotseling een sms en mail dat mijn nummer geblokkeerd is wegens hoog verbruik buiten mijn bundel. ik was aan het studeren thuis en niet met de mobiel bezig tevens zat ik op de wifi. Bij het openen van mijn Simyo ben ik erg geschrokken omdat er per 2 seconde € 8,79 werd afgeschreven en in een korte tijd ruim € 7200,- !!!!!!!! bij u op de rekening staat. PANIEK ik heb de mobiel uit gezet en de sim kaart verwijderd.

Wat moet ik doen.


4 reacties

Reputatie 7

@Trekker8 Een moderator ( @Amy of @Roeqajja ) zal dit z.s.m. oppakken en je vragen haar een persoonlijk bericht te sturen. Houd je topic in de gaten.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Trekker8,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, dat is inderdaad een heel hoog bedrag, ik snap dat je hiervan geschrokken bent! Ik begrijp dat dit buiten jou weten om is gebeurd en wil je daarom direct vragen om mij een privébericht te sturen met het 06-nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens. Dan kijk ik meteen met je mee! 

Bedankt voor je reactie @RicoK

Groetjes,
Amy

Reputatie 3
Badge +1

Is de oorzaak al bekend?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad een hele goeie vraag! Ik heb tot op heden helaas geen bericht van @Trekker8 mogen ontvangen. Op het 06-nummer die aangegeven is bij zijn forum account kan ik deze kosten ook niet terugvinden! Hopelijk zal ik snel de gegevens ontvangen zodat we dit kunnen oplossen. 

Groetjes,
Amy

Reageer