.

Vraag

Waarom is er een verschil tussen tarieven bestaande klant en nieuwe klant?

  • 18 January 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Als ik als bestaande klant een internet abonnement van twee gb wil afsluiten betaal ik vier euro. Ben ik een nieuwe klant dan betaal ik voor die zelfde bundel drie euro. Waarom wordt dit verschil gemaakt? Je zou verwachten dat je als bestaande klant betere voorwaarden zou hebben


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @PARUCCI,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Sinds het voorjaar van 2022 zijn er nieuwe regels gekomen wat betreft het wijzigen van de bundels.

Om als bestaande klant in aanmerking te komen voor de acties die je nu op onze website ziet staan kan dit door jouw aansluiting te verlengen. Je kan kiezen uit maandelijks opzegbaar, 1 jaar contract of een 2 jaar contract. De tarieven zijn afhankelijk van de looptijd die je kiest. Je kan per direct verlengen als je contactvrij bent of 4 maanden voor de einddatum van jouw contract. Echter kan je nog steeds de bundels elke maand verhogen of verlagen, ook na de verlenging! De nieuwe bundels zullen altijd ingaan vanaf de 1e van de volgende maand. Je kan de aansluiting verlengen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes, 
Amy

Reageer