.

Vraag

Waarom heeft mijn Samsung S21 FE geen optimale 4G ontvangst?

  • 30 January 2023
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Badge

Sinds gister heb ik de S21FE in het bezit, dit omdat deze door kpn/ simyo worden verkocht en ik vind het een mooi toestel. Het eerste wat mij opvalt is de ontangst van 4G die beduidend minder is als mijn oude toestel met het zelfde simkaartje van Simyo. APN instellingen gecontroleerd maar alles staat goed. Vol bereik komt eigenlijk nooit voor, hooguit 3 van de 4 streepjes. Ik woon in Den Haag en hier in de buurt staan genoeg KPN masten dus begrijp het niet zo goed. Na wat googelen kom ik meer verhalen van de S21 en S22 serie tegen die geen optimale ontvangst hebben. Meer mensen hier last van ?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Patrick72,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Wat jammer om te lezen dat jouw nieuwe toestel minder goed bereik heeft. Zou je wellicht een screenshot kunnen delen in dit topic van de netwerk instellingen van jouw toestel zelf? Dan kijk ik even mee. Ook heb ik toch even een reset uitgevoerd op jouw simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven en de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk. Zou je het toestel kunnen uitschakelen voor 10 minuten nadat je dit bericht hebt gelezen? 

Ik zie graag jouw bericht tegemoet! 

Groetjes,
Amy

Reageer