.

Waarom heb ik zoveel MB verbruikt in een paar minuten?

  • 25 December 2022
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hoe kan dit op een paar minuten (bovenstaande in dezelfde minuut??) terwijl we koffie aan het drinken zijn bij mijn vader. Geen waarschuwing of iets gehad. Pas toen het te laat was kwam er een mail. 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Wesley0806,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Het kan wel eens voorkomen dat er buiten jou weten om internet wordt verbruikt. Denk aan een software-update of bijvoorbeeld een app die op de achtergrond nog aanstaat en noem zo maar op. Ik deel hiervoor graag een handige pagina met je zodat je het beste uit je bundel kan halen: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. Wij versturen altijd 2 waarschuwing sms'jes. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Deze berichten zijn afkomstig vanuit het 1200 nummer en zijn altijd leidend! Het kan wel eens voorkomen dat je deze berichten over het hoofd ziet. Ik kijk daarom graag even met je mee om te zien wat ik voor je kan betekenen in de gemaakte kosten.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer