.

Vraag

Waarom heb ik geen bereik in Belgie?

  • 4 October 2022
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik heb het probleem al een aantal keer gezien op het forum, maar die oplossingen werken niet voor mij. Ik heb in Nederland gewoon prima bereik en kan bellen, heb gewoon data en beltegoed.

Maar eenmaal in België, waar ik veel kom, houdt het op, sinds een tijdje al. Maar nu begint het irritant te worden. De handmatig netwerk kiezen optie werkt voor geen meter, ik kan alleen Proximus kiezen en dat netwerk pakt ie niet.

Is er iets mis met mijn sim card? Ik heb al problemen vanaf het moment dat ik Simyo heb, en jullie opwaardeersysteem werkt ook erg matig.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @banter23,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt in België! Heb je ook het internet handmatig ingesteld toen je in België was? Dit noemen we ook wel de APN instellingen. Via onze toestelhulp kan je jouw type toestel opzoeken en de stappen doornemen die worden aangegeven onder het kopje Internet > Handmatig instellen. Ik kan de simkaart voor je resetten alleen kan je het pas testen als je weer in België bent. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik de reset graag voor je uit!

Groetjes,
Amy

Reageer