.

Vraag

Waarom deed mijn internetbundel het niet?

  • 5 September 2022
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Een vraagje over mobiel internet. Ik heb op 14 juli voor een maand onbeperkt internet voor € 10 gekocht.  Ondanks dat ik alle aanwijzingen heb opgevolgd is het me niet gelukt om op het internet te komen. Ik kan zien dat alleen op 20 juli ik 136 kB heb gebruikt voor € 0,-. Na die maand heb ik verzuimd om per 14 augustus direct het mobiele internet te sluiten en tot mijn verbazing kreeg ik nu wel mobiel internet op mijn telefoon waar natuurlijk de volle mep voor betaald moest worden. Dit duurde tot 19 augustus toen ik er achter kwam en ik het internet in Nederland via mijn instellingen had uitgezet.
Mijn vraag is hoe dit kan?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kakel,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de internetbundel! Op 14 juli is de optie internet in je Mijn Simyo aangezet waardoor de internetbundel gebruikt kon worden. Ik zie inderdaad dat er alleen op 20 juli internet is gemeten en is gebruikt van de internetbundel. De internetoptie is op 14 augustus weer uitgezet waardoor er geen internet in rekening gebracht had moeten worden. Op 20 augustus is er weer een poging gedaan om de internetoptie aan te zetten, echter zie ik wel dat de optie internet nu uit staat.

Ik vermoed dat het systeem hierdoor in de war is geraakt en daarom heb ik de optie internet even een reset gegeven op jouw simkaart zodat er niet onterecht internet kan worden verbruikt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee.

Groetjes,
Amy

Reageer