.

Beantwoord

Slecht bereik, maakt niet uit waar ik mij bevind. Wat kan ik doen?

  • 30 August 2022
  • 8 reacties
  • 96 Bekeken

slecht of geen bereik. Netwerk Simyo is geselecteerd maar omdat die slecht is wil ik KPN selecteren en die komt niet voor bij de instellingen "Netwerk zoeken". Terwijl er een mast van KPN 300 meter van ons huis staat. Wat kan ik daar aan doen. Ik ben het wel een beetje beu na 2 maanden en 4 telefoontjes.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 31 August 2022, 14:24

Bekijk originele reactie

8 reacties

HoiHoi @GFHV 

Vervelend dat je geen goed bereik ervaart. 

Wat jij wilt is een soort van mission impossible. Simyo is de nog enige dochterbedrijf van KPN. Simyo maakt dus al gebruik van het KPN netwerk. Ik verwacht dat morgen een moderator zich zal melden voor een reset van de simkaart. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GFHV,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je slecht bereik hebt op meerdere locaties!

Ik wil je vragen om mij een privébericht te sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik pak dan je aansluiting erbij en zal je simkaart dan ook resetten zoals @Friesian inderdaad zegt, dit wilt zeggen dat je simkaart dan opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Mocht het nou zo zijn dat de reset niet heeft geholpen, dan raad ik aan om de simkaart in een ander toestel uit te proberen om te kijken of je dan hetzelfde probleem hebt of niet (kruistest). Ik stuur je dan eventueel een nieuwe simkaart op als dit nodig is.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb al een nieuwe simkaart ontvangen en die is ook al weer gereset.

Maar ik vind het vreemd als ik een netwerk wil selecteren wel Simyo tevoorschijn  

komt maar niet het KPN netwerk tevoorschijn  komt. Er staat wel een KPN zendmast op 300 meter afstand.

Groet GFHV 

Reputatie 7
Badge +7

Heb je de sim in een ander toestel geprobeerd? De kruistest dus?

Zal ik nog eens een keertje proberen. 😬

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @GFHV,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega @Roeqajja jou gevraagd heeft om haar een privébericht te sturen 😊. Daarin kan je ook even vermelden welk type toestel je gebruikt en wat het effect is geweest nadat je de simkaart in een ander toestel hebt getest! 

Groetjes,
Amy

Kruistest gedaan met mijn simkaart in de gsm van mijn man.

Pincode van mijn simkaart  ingetoetst en toen herkende de gsm mijn simkaart niet.

Groet GFHV

@GFHV goedenavond.

Heb je ook de mogelijkheid om een andere simkaart, andere provider te testen? 

Reageer