.

Beantwoord

Simyo Internet

  • 13 September 2012
  • 4 reacties
  • 432 Bekeken

Badge
Hallo

Ik wil graag simyo internet probeeren en ik denk 500 MB kopen. Maar ik den ook aan het einde van deze maan naar KPN overstapen. Kan ik met internet nu starten en na 2 weken met Simyo stoppen?? En als ik bijvoorbeeld zeg dat ik overstappen wil aan 24/09 waneer gaat mijn abbonement stoppen?

Dankuwel (en sorry voor slecht Nederlands.)

Gr,
Katerina
icon

Beste antwoord door Arie 14 September 2012, 17:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste Furrytail2310,

Het is mogelijk om nu een internetbundel regelmatig aan te vragen en op te zeggen per 01-10. Let er wel op dat als je de internetbundel nu aanvraagt je niet de gehele 500MB maar naar verhouding een aantal MB's. Als je een opzegging indient voor de 25ste van de maand zal het abonnement per de eerste van de daarop volgende maand zijn opgezegd.

Groetjes,

Arie
Badge
Goedemorgen en bedankt voor uw reactie. Nog iets, er is een aanbieding voor 6 maanden voor internet 500MB. Als nu koop maar de aanbieding geldt nog na de 6 maanden, ga ik verder met deze prijs of moet ik terug naar de prijs zonder aanbieding? (Bijvoorbeeld nu heb ik 250+50 belmin/sms voor 6,99 en daarna 9,99. Maar als jullie hebben ook na mijn 12 maanden met Simyo deze aanbieding, ga ik verder met deze of moet ik 9,99 betalen en 250 min/sms hebben? En hetzelfde voor internet?)

Bedankt
hallo

ik denk er over na om in te gaan op de aanbieding van 500 MB internet. Deze aanbieding is voor de duur van 6 maanden. Kan ik dan mijn abonnement overzetten naar 200 MB of moet ik dan meer betalen voor de 500 MB. gr Ineke
Reputatie 5
Badge +10
Goedemorgen en bedankt voor uw reactie. Nog iets, er is een aanbieding voor 6 maanden voor internet 500MB. Als nu koop maar de aanbieding geldt nog na de 6 maanden, ga ik verder met deze prijs of moet ik terug naar de prijs zonder aanbieding? (Bijvoorbeeld nu heb ik 250+50 belmin/sms voor 6,99 en daarna 9,99. Maar als jullie hebben ook na mijn 12 maanden met Simyo deze aanbieding, ga ik verder met deze of moet ik 9,99 betalen en 250 min/sms hebben? En hetzelfde voor internet?)

Bedankt


Hoi Furrytail2310,

De korting op de internet bundel vervalt na 6 maanden. Je kunt echter als bestaande klant wel gebruik maken van acties die op dat moment lopen. Over 6 maanden kun je dus alsnog profiteren van de op dat moment geldende actie. De korting op de belbundel stopt na 12 maanden. De extra minuten stoppen na 6 maanden.

hallo

ik denk er over na om in te gaan op de aanbieding van 500 MB internet. Deze aanbieding is voor de duur van 6 maanden. Kan ik dan mijn abonnement overzetten naar 200 MB of moet ik dan meer betalen voor de 500 MB. gr Ineke


Welkom op het forum inekeb,

Je kunt nu kiezen voor 500 mb en later voor een andere internet bundel (bijv. 200mb). We wijzigen echter wel regelmatig onze acties en abonnementen. Ik kan op dit moment dus niet zeggen of je over 6 maanden ook voor de 200 mb bundel kunt kiezen. Je kunt als bestaande klant wel gebruik maken van de op dat moment geldende acties.

Groetjes,

Alex

Reageer