.

[Poll]Welke bescherming zouden jullie waarderen/willen tegen hoge datakosten?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo forummers,

Stel Simyo zou plannen smeden om iets te doen aan bescherming tegen hoogverbruik door data.
Wat zou jullie voorkeur hebben?

  • Een dataplafond.
  • Geen dataplafond.
  • Dataverkeer knijpen bij bereik van limiet, optioneel data los bij kunnen kopen. (Geen buitenbundel kosten)
  • Geen mening.
  • Anders, omschrijf.

Graag jullie reactie.

Bescherming hoge kosten vanwege datagebruik.


61 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Klopt @Friesian, maar het is wel de wand die wellicht het onderwerp van jouw topic mogelijk kan gaan maken. Dus is het wel fijn om te weten hoe het werkt en dat jullie punten niet zomaar wegwaaien 😉

@Wimj12, onze 'Wall-of-Change-leader' Wayne zorgt ervoor dat alle post-its in een overzichtelijk bestand komen te staan. Hij is dan ook direct verantwoordelijk voor het delen van deze gegevens met ons, het uitwerken van de ideeën en dit dan presenteren aan management. Zo komt het in alle lagen terecht. Er worden brainstorms georganiseerd zodat we met meerdere koppen ons kunnen buigen over alle suggesties :)

Wie weet, is dit het volgende mooie idee wat uitgewerkt kan worden!
Reputatie 7
Badge +7
Kijk, ik ben weer helemaal gerust gesteld.
Wall-Of Change-Leader is wel een mooie functienaam
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig maar 😉 Volgens mij is het in de volksmond 'projectmanager' maar ik vind mijn creatie mooier!

Wat betreft het onderwerp van het topic; Zou je er alsnog voor kiezen om bij te kopen als je tegen lage snelheid door kan internetten? Ik doe dat persoonlijk wel omdat ik die lage snelheid niet kan uitstaan.
Weet je nog? De vacature aanwijzingen bord persoon. 😉 Ik ben ook benieuwd naar wimj12 zijn voorkeur(en).
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Hahaha Friesian 😃 Aanwijzingen bord persoon.

De Wall of Change is echt ontzettend handig en behulpzaam. Elk idee wordt ook serieus bekeken, en zelfs als het idee zelf misschien niet haalbaar is, wordt er wel gekeken naar wat de mogelijkheden precies zijn. Soms kan hetzelfde resultaat via een andere weg ook behaald worden.

Groetjes,
Jihane
Gewoon data knijpen of blokken en extra mb's kopen als dat gewenst is. Nu is het gewoon een cashcow voor Simyo. Niet klant vriendelijk in mijn ogen.
Je kan al bijkopen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Tinus,

Ik snap dat je op dat moment niet gelukkig was! Ik begrijp dat er nu een oplossing is gevonden 🙂 Je kunt inderdaad bijkopen etc! Dat is vooral slim om te doen als je de sms-berichten krijgt met een waarschuwing over het opraken van je bundel.

Groetjes,
Jihane
Badge

De spanning is om te snijden. 😛

Gedaan, ik hoop echt op een plafond .

Op is op...

Reputatie 1
Badge +1

Ik ook:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt Desiree1980 en netvista voor jullie reactie!

Reageer