.

[Poll]Welke bescherming zouden jullie waarderen/willen tegen hoge datakosten?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo forummers,

Stel Simyo zou plannen smeden om iets te doen aan bescherming tegen hoogverbruik door data.
Wat zou jullie voorkeur hebben?

  • Een dataplafond.
  • Geen dataplafond.
  • Dataverkeer knijpen bij bereik van limiet, optioneel data los bij kunnen kopen. (Geen buitenbundel kosten)
  • Geen mening.
  • Anders, omschrijf.

Graag jullie reactie.

Bescherming hoge kosten vanwege datagebruik.


61 reacties

De spanning is om te snijden. 😛
Reputatie 5
Badge +11
Nou, Friesian... Goed om het onderwerp als klant zijnde op een constructieve manier op de agenda te zetten.
Maar om nu te spreken van een hot topic?
Reputatie 5
Badge +10
Ik zou zeggen een data plafond met de mogelijkheid MB's bij te kopen.
Door de geweldige hoeveelheid reacties heb ik een 10 koppig team aangesteld om alles te verwerken.:P
Reputatie 7
Badge +9
de Leon is al jaren voor 'knijpen', da's geen geheim. 😉
Mocht het mij eens overkomen, dan kies ik voor knijpen of extra bijkopen. Ben daar nog niet helemaal uit.
Oei, door de overweldige aantal reacties heb ik ook nog de familieleden van die 10 man sterk als hulp in moeten roepen. Tis wa !!:P
Tijdelijk bespeur ik een daling in het aantal reacties. Zouden een aantal forummers um knijpen of zijn er die ertussenuit knijpen?:D:cool:
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat je wat "link building" moet doen vanuit topics waar mensen daadwerkelijk die limiet hebben behaald!
Daar heb ik al lang aan gedacht, beste Groentjuh. Maar dat lijkt me een beetje link. Verder hanteert Simyo zoveel mogelijk d.i.y.filosofie. Verder is het zo dat ik beniewd ben naar de mening van mensen die de limiet zowel wel als niet hebben bereikt...
Zet de link in je handtekening 🙂
Hoeveel mensen lezen die?
Hoeveel mensen zien die op de smartphone?
Leuk gevonden. Bedankt voor het meedenken zeggen moderatoren dan.
Reputatie 5
Badge +10
Het verbaast mij dat dit topic al 10 dagen open is en er eigenlijk nog inhoudelijke reactie is vanuit een moderator.

@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?
Net als Maikel.Twinnie gaat mijn voorkeur ook uit naar een dataplafond en de mogelijkheid om tegen gunstig tarief extra MB's bij te kopen. Youfone biedt deze mogelijkheid namelijk al wel...
Reputatie 7
Badge +9
@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?


Dit is zeker niet de eerst keer dat dit onderwerp aan bod is gekomen. Dat soort dingen veranderen zal binnen Simyo en KPN zullen niet makkelijk zijn om te nemen.

Het maakt mij eigenlijk niet eens uit welke methode ze nemen. Afsluiten, afsluiten met optie tot bijkopen(telfort), knijpen of knijpen met optie tot bijkopen(kpn). Het is allemaal prima met het bereiken van het doel: Ik wil zonder al te veel zorgen internetten zonder zorgen te hoeven maken dat mijn MBs op zijn! Per MB betalen wil ik (en vele met mij) niet!
Badge
In de huidige situatie met beperkte databundels zou ik zeggen dat afknijpen en eventueel MB's bijkopen de beste optie is.

In het ideale geval zou er een onbeperkte databundel zijn (daar zou ik best wat voor overhebben), dan doet de vraag er überhaupt niet meer toe.

Da's mijn mening.
Reputatie 5
Badge +11
Het verbaast mij dat dit topic al 10 dagen open is en er eigenlijk nog inhoudelijke reactie is vanuit een moderator.

@Team Simyo,

Is Simyo hier al over aan het nadenken?


Ik geloof niet dat er echt om een inhoudelijke reactie van Team Simyo gevraagd wordt, maikel.twinnie 😉
Schopje omhoog.🆒
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

We hebben de mogelijkheid om databundels bij te kopen als je huidige bundel op is (of bijna op is) gekozen als één oplossing om hoge facturen/dataverbruik tegen te gaan.

Daarbij krijg je nu een berichtje bij 80%, met de uitleg hoe je deze bundels kunt aanschaffen en met de melding dat dit toch wel verstandig is om te doen 🙂.

Uiteraard heb je daarnaast zelf nog de tools om je datagebruik in te zien en bij bijvoorbeeld Android en Windows Phone de mogelijkheid om zélf een datalimiet in te stellen.
Hoi Friesian,

We hebben de mogelijkheid om databundels bij te kopen als je huidige bundel op is (of bijna op is) gekozen als één oplossing om hoge facturen/dataverbruik tegen te gaan.

Daarbij krijg je nu een berichtje bij 80%, met de uitleg hoe je deze bundels kunt aanschaffen en met de melding dat dit toch wel verstandig is om te doen 🙂.

Hoi Tiury.

De tijd zal het leren, maar ik blijf mijn bedenkingen houden. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Knijpen met de optie los data bij kopen.
Reputatie 7
Badge +9
Een condoom om je foon is de beste bescherming. Afrollen, frutje uittrekken en voor de rest niet meer met je vingers aanzitten. 😃 😛
Reputatie 4
Badge +8
Een condoom om je foon is de beste bescherming. Afrollen, frutje uittrekken en voor de rest niet meer met je vingers aanzitten. 😃 :P

Whahahahahaha!!!



Ik ben in ieder geval heel blij met de door Simyo aangedragen oplossing om, mocht het bijna misgaan, embees bij te kopen.
Een condoom om je foon is de beste bescherming.
Maat XXL te klein.... Is dat wat je bedoelt met pleituh voor knijpuh?:P:D

Leesvoer🆒
Reputatie 5
Badge +11
Ik ben in ieder geval heel blij met de door Simyo aangedragen oplossing om, mocht het bijna misgaan, embees bij te kopen.

Dank je, koorelle 😳

Reageer