.

Beantwoord

ontevreden start gehad, kunnen jullie iets voor me betekenen?

  • 14 September 2021
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Badge

Ik ben een tevreden gebruiker en meld een nieuwe vriend aan met vriendendeal.

ik ontvang geeeeeeeen extra tegoed en m’n vriend wel.

doch die was al gelijk 10 euro kwijt toen ie t kaartje installeerde en internetverbruik had.

dit is in mijn ogen zeeeeeeer klantonvriendelijkheid en overweeg ten stelligste om op korte termijn beiden weer over te stappen naar een andere provider.

jammer dat t zo moet lopen maar dit neigt naar…. 

icon

Beste antwoord door Daisy 15 September 2021, 13:07

Hoi Slimshady,

 

Goed dat je contact opneemt! Het klopt in ieder geval niet dat jij geen korting/tegeod hebt gehad voor de vriendendeal, dit check ik graag nog even voor je na. Daarnaast zou ik ook graag even willen kijken naar de situatie van de vriend die je hebt aangemeld.

 

Het is zo dat de mogelijkheid om te internetten wel altijd aan staat bij het ontvangen van de simkaart, dit kun je zelf uitschakelen. Ik kan me echter voorstellen dat dit onbewust is gebeurd. Kun jij mij een privébericht sturen met daarin jouw telefoonnummer en het telefoonnummer van de vriend met bijbehorende adresgegevens? Dan kijk ik even met jullie mee!

 

Groetjes,

Daisy

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Slimshady,

 

Goed dat je contact opneemt! Het klopt in ieder geval niet dat jij geen korting/tegeod hebt gehad voor de vriendendeal, dit check ik graag nog even voor je na. Daarnaast zou ik ook graag even willen kijken naar de situatie van de vriend die je hebt aangemeld.

 

Het is zo dat de mogelijkheid om te internetten wel altijd aan staat bij het ontvangen van de simkaart, dit kun je zelf uitschakelen. Ik kan me echter voorstellen dat dit onbewust is gebeurd. Kun jij mij een privébericht sturen met daarin jouw telefoonnummer en het telefoonnummer van de vriend met bijbehorende adresgegevens? Dan kijk ik even met jullie mee!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer