.

Beantwoord

Mobiele gegevens werkt niet. Wat kan ik doen?

  • 5 June 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Hey simyo,

 

ik heb sinds een week geen internet meer op mijn telefoon terwijl ik wel kan bellen. Ik heb overal op mijn telefoon mobiele gegevens aan gezet en zelfs een paar keer mijn telefoon uitgezet om tevergeefs het probleem op te lossen. Ik heb een week geleden een internet bundel gekocht in de hoop dat daar de fout zat en ik heb ook een nieuwe simkaart gekocht. Wat uiteindelijk niks opleverde. Wat moet ik nu doen?
 

groet,

Olivier Franken

icon

Beste antwoord door Seren 7 June 2022, 13:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je hebt niet per ongeluk internet uitgezet in de Simyo app of in Mijn Simyo?
Mogelijk heeft je sim card een reset nodig. Ik zou niet hier op dit forum ‘wachten’ op een medewerker maar zsm met de telefonische helpdesk bellen, zo gauw die bereikbaar weer zijn.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Olivier franken,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je internet niet werkt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zoals @de leon aangeeft vraag ik mij af of je per ongeluk niet je internet hebt uitgezet in je telefooninstellingen of in Mijn Simyo. Als beide opties aan staan wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen. Ik zal dan je simkaart een reset geven. 


Groetjes,
Seren

Reageer