.

Vraag

kosten internetverbruik

  • 5 August 2012
  • 4 reacties
  • 504 Bekeken

Badge +1
Op 3 augustus om 14.35 uur is er € 1,- in rekening gebracht voor internetgebruik, terwijl ik nog ruim binnen de bundel zit. Hoe kan dat?

4 reacties

Op 3 augustus om 14.35 uur is er € 1,- in rekening gebracht voor internetgebruik, terwijl ik nog ruim binnen de bundel zit. Hoe kan dat?


foutje van de provider,   dankzij een storing had ik 40 euro terwijl mijn bundel nog actief was.... wil ik wel terugzien anders stap ik weer over..... *****  simyo als ze mij niet helpen, hebben al duizenden mensen zie ik aan het forum. verwacht minstens een week gratis internetten en bellen..
Reputatie 5
Badge +10
Op 3 augustus om 14.35 uur is er € 1,- in rekening gebracht voor internetgebruik, terwijl ik nog ruim binnen de bundel zit. Hoe kan dat?

Welkom op het forum foutje,

Deze 1 euro is inderdaad onterecht in rekening gebracht. Ons systeem zal dit echter niet berekenen op je factuur. Onze excuses voor de verwarring.

foutje van de provider,   dankzij een storing had ik 40 euro terwijl mijn bundel nog actief was.... wil ik wel terugzien anders stap ik weer over..... *****  simyo als ze mij niet helpen, hebben al duizenden mensen zie ik aan het forum. verwacht minstens een week gratis internetten en bellen..

Hoi ronny woodhouse,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Ik zie dat je gebruik maakt van een prepaid aansluiting. Je had bij ons een internet maandbundel van 2/7 - 2/8. Een maandbundel bevat 200MB. Al het verbruik boven de 200MB valt buiten de bundel. Volgens onze gegevens had je meer dan 200MB verbruikt. Vandaar dat er kosten voor internet zijn berekend.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Daarom is het aan te raden om een App te installeren op je mobiel om je verbruik (beltegoed en MB's) bij te houden. Of anders regelmatig inloggen in je 'Mijn Simyo'. Buiten een wifi omgeving internetten? Gaat snel met de MB's hoor.
Reputatie 5
Badge +10
Het kan inderdaad snel gaan met de MB's de leon. Vooral bij applicaties zoals Youtube. Whatsapp verbruikt daarentegen veel minder data.

Reageer