.

Beantwoord

Internetbundel aanpassen onmogelijk

  • 25 augustus 2013
  • 32 reacties
  • 14451 Bekeken

Badge
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.

Bij de klantenservice voel ik me afgescheept omdat ze daar gewoon met smoesjes aankomen om de klanten te koesteren.
De mevrouw vertelde mij: Ja, je bent pas van prepaid naar abonnement gegaan, dus je daarom niet wijzigen.
Ik: Nee mevrouw, mijn abonnement loopt als zeker >9maanden!!
Mevrouw: Oh, sorry, nee ik kijk verkeerd. Er is momenteel een storing waardoor je het niet kan wijzigen.

De mevrouw bij de klantenservice had de microfoon ook veel te dicht bij haar mond zitten waardoor ze niet verstaanbaar was.

Mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn internetbundel niet meer aangepast kan worden?
icon

Beste antwoord door Alex 26 augustus 2013, 15:54

Hoi alex321 en Wilkos,



De technische dienst heeft een aanpassing gedaan. Het zou nu mogelijk moeten zijn om de bundel aan te passen. Kunnen jullie even laten weten of het nu lukt?



Edit: bedankt voor je terugkoppeling alex321. Goed om te weten dat het nu werkt. En verlengen? Ja graag :D



Groetjes,



Alex
Bekijk originele reactie

32 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook mijn internet bundel voor september niet wijzigen. De andere opties zijn licht grijs en niet aanklikbaar. Ik heb nog geen wijziging voor september doorgevoerd, dus ik begrijp het ook niet helemaal.
Badge +1
Dit had je voor de 25ste moeten doen je moet wachten tot de eerste van volgende maand kan je het weer aanpassen, gaat het de 1 avan de maand erop in
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.

Bij de klantenservice voel ik me afgescheept omdat ze daar gewoon met smoesjes aankomen om de klanten te koesteren.
De mevrouw vertelde mij: Ja, je bent pas van prepaid naar abonnement gegaan, dus je daarom niet wijzigen.
Ik: Nee mevrouw, mijn abonnement loopt als zeker >9maanden!!
Mevrouw: Oh, sorry, nee ik kijk verkeerd. Er is momenteel een storing waardoor je het niet kan wijzigen.

De mevrouw bij de klantenservice had de microfoon ook veel te dicht bij haar mond zitten waardoor ze niet verstaanbaar was.

Mijn vraag:
Hoe kan het dat mijn internetbundel niet meer aangepast kan worden?


Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan ook mijn internet bundel voor september niet wijzigen. De andere opties zijn licht grijs en niet aanklikbaar. Ik heb nog geen wijziging voor september doorgevoerd, dus ik begrijp het ook niet helemaal.

Welkom op het forum alex321 en Wilkos,

Vervelend dat jullie op dit probleem stuiten. Ik zie wel iets opvallends bij jullie aansluiting. Op dit moment ben ik aan het uitzoeken waar het probleem ligt. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

@alex321. Excuses dat je het gevoel hebt gekregen dat je bent afgescheept. Ik ga er in ieder geval voor je achteraan :)

@erickiel. Het klopt wat je zegt over het tijdig aanpassen van je bundels. Dit gaat bij Alex321 en Wilkos echter niet op. Evengoed bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Alex
Ik had het inderdaad voor de 25e ook al geprobeerd, maar toen was dit probleem er ook al. Alvast bedankt voor het kijken naar de aansluiting!
Badge
Zojuist ben ik thuis van mijn werk, en heb ik even gekeken.
Inmiddels kan ik mijn bundels gelukkig weer wijzigen!

Dan zal ik gelijk mijn simyo contract verlengen :)

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi alex321 en Wilkos,

De technische dienst heeft een aanpassing gedaan. Het zou nu mogelijk moeten zijn om de bundel aan te passen. Kunnen jullie even laten weten of het nu lukt?

Edit: bedankt voor je terugkoppeling alex321. Goed om te weten dat het nu werkt. En verlengen? Ja graag :D

Groetjes,

Alex
Ook bij mij is het nu gelukt om de internetbundel aan te passen voor september. Bedankt voor de service!
Reputatie 5
Badge +10
Ook jij bedankt voor je terugkoppeling Wilkos.

Een blik in het systeem bevestigd jullie reactie 😃
Kan mij bundel ook niet wijzigen komt dit dat ik pas een maand een abonnement heb.
Want bij ziet de knop wijzigen grijs gekleurd.
Hoor het graag
Badge +8
Kan mij bundel ook niet wijzigen komt dit dat ik pas een maand een abonnement heb.
Want bij ziet de knop wijzigen grijs gekleurd.
Hoor het graag


Hoi Bergm383,

Naar welke bundels probeer je te wijzigen? Dan kijk ik het voor je na.

Groetjes,
Charlene
Badge
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Hallo Charlene, ik wil mijn elbundel wijzigen. Gr.
Reputatie 5
Badge +11
Hallo Charlene, ik wil mijn elbundel wijzigen. Gr.

Hoi Bergm383,

Charlene bedoelt je te vragen welke aanpassing je probeert te doen. Dus van welke naar welke andere bundel?
Reputatie 5
Badge +11
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Hoi addy,

Hier hoef je niet speciaal om te vragen hoor, dit zou gewoon moeten werken.
Welke wijzigingen wil je doorvoeren, dan vraag ik onze IT afdeling of ze het willen checken voor je.
Ik wil van 200 min/sms naar 100 min/sms
Badge
Ik kan het ook niet wijzigen, heb sinds vorige maand een bundel bij sim only. Kan ongewijfeld technisch worden opgelost, maar moet je hier nu speciaal om vragen?
Hoi addy,

Hier hoef je niet speciaal om te vragen hoor, dit zou gewoon moeten werken.
Welke wijzigingen wil je doorvoeren, dan vraag ik onze IT afdeling of ze het willen checken voor je.


Het werkt dus niet. Op het scherm met de verschillende mogelijkheden (100/200/300/500/700 min/sms; 200/500/1000 etc Mb) is er geen mogelijkheid iets anders aan te klikken om mijn abonnement te veranderen.
Misschien wil ik op dit moment niets veranderen maar over een paar weken wel.
Badge +6
Ik wil van 200 min/sms naar 100 min/sms

Hoi Bergm383,

Ik heb dit doorgegeven aan onze technische afdeling. Zij hebben een aanpassing gedaan, waardoor je je bundels zal kunnen aanpassen via Mijn Simyo in het vervolg. Helaas kan de gewenste wijziging niet meer ingaan per 1-9.

Omdat dit een foutje aan onze kant betreft, waardoor je niet op tijd hebt kunnen wijzigen, zullen wij je abonnement voor september 'fictief' omzetten naar Simyo 100. Dit houdt in dat ik €3 abonnementskosten in mindering zal brengen voor september (-> Simyo 200 kost €8 p.m.; Simyo 100 kost €5 p.m.).

Máár op Mijn Simyo zal je zien dat je wel 200 minuten/smsjes hebt voor deze maand. Let daarom op dat je hier 100 minuten/smsjes van af dient te trekken, wanneer je gaat kijken wat je nog over hebt van je bel/sms-bundel voor september.

Tot slot, wanneer je wil dat deze wijziging blijft doorlopen, wil ik je aanraden nà 1-9 en voor 25-9 zelf je abonnement te wijzigen via Mijn Simyo, zodat je abonnement vanaf 1-10 'echt' Simyo 100 zal zijn.

Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd, mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag! 🙂
Badge +6
Het werkt dus niet. Op het scherm met de verschillende mogelijkheden (100/200/300/500/700 min/sms; 200/500/1000 etc Mb) is er geen mogelijkheid iets anders aan te klikken om mijn abonnement te veranderen.
Misschien wil ik op dit moment niets veranderen maar over een paar weken wel.


Hoi addy,

Ik heb ook jouw aansluiting doorgezet naar onze technische afdeling. Wanneer je nu inlogt op Mijn Simyo zal je zien dat nu wel mogelijk is om je abonnement - indien gewenst - te wijzigen.

Laat je even weten of dit ook daadwerkelijk het geval is? 😉
Ok bedankt ik oudst het in de gaten en zal het abonnement na 1 September alsnog wijzigen.

Gr. Bergm383
Badge +6
Ok bedankt ik oudst het in de gaten en zal het abonnement na 1 September alsnog wijzigen.

Gr. Bergm383


Graag gedaan! 🙂
Ook ik kan mijn bundel niet wijzigen. Heb het een week geleden al geprobeerd, maar toen kon het ook niet. Zou je ook naar mijn aansluiting willen kijken?
Reputatie 5
Badge +11
Ook ik kan mijn bundel niet wijzigen. Heb het een week geleden al geprobeerd, maar toen kon het ook niet. Zou je ook naar mijn aansluiting willen kijken?

Hoi veraeline,

Krijg je ook een melding wanneer je probeert te wijzigen, of gebeurt er helemaal niets?
Kun je me vertellen welke bundel(s) je probeert te wijzigen en naar welke grootte? Ik zal dit dan doorgeven aan onze IT mensen, zij zullen dan onderzoeken wat er aan de hand is.

Misschien lukt het hen wel om te wijzigen voor je, vind je dat dan ok?
Hoi Ernst,

Dank je wel voor je reactie. De hokjes onder "mijn abonnement aanpassen" zijn grijs/ vaag en kan ik niet selecteren. Er gebeurt dus helemaal niets. Graag zou ik naar 200 belminuten per maand willen gaan. Het is goed als de IT-mensen dit aanpassen. 

Groetjes
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Ernst,

Dank je wel voor je reactie. De hokjes onder "mijn abonnement aanpassen" zijn grijs/ vaag en kan ik niet selecteren. Er gebeurt dus helemaal niets. Graag zou ik naar 200 belminuten per maand willen gaan. Het is goed als de IT-mensen dit aanpassen. 

Groetjes


Hi veraeline,

Ik heb je een privébericht gestuurd.
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.
Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!

De knopjes zijn ook vaag geworden.

Reageer