.

Beantwoord

internet internationaal?

  • 20 June 2013
  • 29 reacties
  • 1656 Bekeken

Badge
Als ik een internet bundel neem, kan ik dan ook in het buitenland internet gebruiken, of geldt die alleen voor Nedeland?
Hartelijk dank voor uw antwoord!
icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 June 2013, 16:15

Bekijk originele reactie

29 reacties

Reputatie 1
Badge +2
Voor data in het buitenland is het HEEL vaak voordeliger om uit te wijken naar andere providers.  Lokale simkaarten zijn vaak goedkoper en daarnaast heb je ook bedrijven die zich richten op 3g roaming in het buitenland en daarvan prepaid roaming aanbieden.


Als je eens in de week je mail ed nakijkt ja, maar niet als je gewoon bereikbaar wilt blijven, telefonisch, per mail, skype en social.


Klopt helemaal. Iets (nog) niet aanbieden en dit dan verzachten door op te merken dat een andere oplossing wellicht goedkoper is. Zwakker kun je niet reageren lijkt me. Wees een volwaardige provider, luister naar wat je klanten willen en gaan!
oh het werkt inmiddels hoor, internet buitenland kun je aanzetten,  de stilste lancering ooit.geen woord, geen aankondiging, geen mail, geen FB bericht, niks noppes nada manmanman.
Reputatie 7
Badge +9
Aankondiging hier:

https://forum.simyo.nl/buitenland-88/mobiel-internet-buitenland-simyo-12277/#post42402
Badge +6
oh het werkt inmiddels hoor, internet buitenland kun je aanzetten, de stilste lancering ooit.geen woord, geen aankondiging, geen mail, geen FB bericht, niks noppes nada, manmanman.

Hoi DaBuzzzzz,

De aankondiging is gisteren gedaan op op onze FB pagina, het forum en op onze twitter account.

Even offtopic je boodschap komt ook over zonder dat je zoveel leestekens gebruikt. :)

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer