.

internet

  • 27 August 2012
  • 4 reacties
  • 465 Bekeken

Badge
internet op mijn mobiel werkt niet

staat standaard op simyo maar dan doe hij het niet, zet ik hem op KPN zie ik de balk wel vol lopen maar dan gaat hij weer terug op simyo

ook als hem hangmatig invul gaat hij ook weer terug op simyo ik heb nu het 2e maand bundel het eerste  heb ik niet kunnen gebruiken

 kost mij nu 2x10 euro en heb er niets aan ( ik hen ook al 2x ja via sms gesteurd ook hielp niet

hoe nu verder?

4 reacties

Badge
internet op mijn mobiel werkt niet

staat standaard op simyo maar dan doe hij het niet, zet ik hem op KPN zie ik de balk wel vol lopen maar dan gaat hij weer terug op simyo

ook als hem hangmatig invul gaat hij ook weer terug op simyo ik heb nu het 2e maand bundel het eerste  heb ik niet kunnen gebruiken

 kost mij nu 2x10 euro en heb er niets aan ( ik hen ook al 2x ja via sms gestuurd ook hielp niet

hoe nu verder?
Reputatie 2
Badge +1
Hey evertm,

Zou je mij even het merk en type van jouw toestel kunnen laten weten zodat ik jou van de juiste internet instellingen kan voorzien?
Badge
Hey evertm,

Zou je mij even het merk en type van jouw toestel kunnen laten weten zodat ik jou van de juiste internet instellingen kan voorzien?

Sony Ericsson Xperia Arc S 
Reputatie 2
Badge +1
Hey evertm,

De Sony Ericsson Xperia Arc S kan geen instellingen per sms ontvangen, omdat het toestel draait op het Android besturingssysteem. Kijk anders even in dit topic of hier. Hier staan de instellingen namelijk stap voor stap uitgelegd. Kan je laten weten of het is gelukt?

Reageer