.

hoge onkosten gemaakt buiten mijn bundel

  • 25 February 2022
  • 9 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Hi Simyo,
Ik heb een vraagje! 

Ik had aan het begin van deze avond nog 3 gb over. Ik was niet thuis en wou even via mn tvapp op mn mobiel voetbal kijken, heb dit 2 minuutjes gedaan en toen mn mobiel weggelegd. Wat blijkt nu, de tvapp is open blijven staan dus heb ik nu €138 aan onkosten gemaakt😫 super balen want was niet bedoeling. Zou ik misschien dit geld nog teruggestort kunnen krijgen? of gaat dat niet lukken? hoor het wel. groetjes Joël


9 reacties

Reputatie 7

@joelschuit Wat een onhandige actie. Simyo wil wel eens een vorm van Coulance toepassen, maar ik weet niet of en in hoeverre dat ook in dit geval mogelijk is. Je hebt tenslotte bewust de tvapp geopend met 4G, maar goed, normaals, dat is niet aan mij ter beslissing/beoordeling.

Besef overigens, dat het hoogst onhandig en onverstandig is om privacy gevoelige informatie als een volledige naam en een telefoonnummer op een openbaar toegankelijk forum te plaatsen….

Een Moderator (= Simyo medewerker) zal je verzoek in behandeling nemen en erop terug komen.

@Veerle @Nihad @Jade @Seren Wil een van jullie dan ook direct de privacy gevoelige informatie uit de startpost verwijderen?

Het wordt sterk afgeraden om privé gegevens te plaatsen op het forum omwille van je eigen privacy. Een moderator (= Simyo medewerker) zal je vraag beantwoorden en tevens je 06 nummer verwijderen. 

Badge

 

 

Reputatie 7

@joelschuit Ik denk, dat ik de bedoeling van je reactie begrijp, maar je kunt maar gedurende een korte tijd (1 of 2 uur? Maar dat weet ik niet meer zeker) een reactie wijzigen/verwijderen. 

Nu is een Mod de enige die een reactie kan wijzigen en in dit geval ook zal gaan doen. Ik verwacht dat dit later deze ochtend gebeurt.

 

Edit: Ik zie dat je je reactie al hebt aangepast ;)

Badge

@joelschuit Ik denk, dat ik de bedoeling van je reactie begrijp, maar je kunt maar gedurende een korte tijd (1 of 2 uur? Maar dat weet ik niet meer zeker) een reactie wijzigen/verwijderen. 

Nu is een Mod de enige die een reactie kan wijzigen en in dit geval ook zal gaan doen. Ik verwacht dat dit later deze ochtend gebeurt.

 

Edit: Ik zie dat je je reactie al hebt aangepast ;)

klopt, bedankt voor de hulp in ieder geval!

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @joelschuit 

Dankjewel voor je bericht! Ik zie dat de Forum Experts je al goed te woord hebben gestaan.

Wat rot dat je zo hoog in de kosten bent gelopen. Het is niet handig om met niet al te veel mb's te gaan streamen. De kans dat je over je bundel heen gaat is groot. Zelfs als je na de waarschuwing sms'jes je data uitzet, heb je kans dat je nog iets buiten de bundel zal verbruiken. Dit is omdat live streaming heel snel en veel internet verbruikt. Ik kijk natuurlijk wel graag even met je mee naar de rekening. Wellicht is er nog iets wat ik voor je kan doen!

Wil je mij een privé bericht sturen via deze link? Dan kan ik je aan de hand van wat persoonlijke gegevens verder helpen 🙂 Het klopt inderdaas dat het niet veilig is om die hier openbaar te benoemen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7

@Veerle Wil je dan nog even de privacy gevoelige gegevens uit de openingspost verwijderen?

Edit: En wil je dan ook gelijk even je link naar een privé-bericht aanpassen? Deze doet het niet.

Reputatie 5
Badge +2

@RicoK Oeps, ik dacht dat hij al weg was, maar er stond nog een 06 nummer in zijn eerste post inderdaad! Dankjewel :) Doet mijn link het nu wel? Die ander deed het namelijk wel bij mij.

Reputatie 7

@RicoK Oeps, ik dacht dat hij al weg was, maar er stond nog een 06 nummer in zijn eerste post inderdaad! 

:thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:

Doet mijn link het nu wel? Die ander deed het namelijk wel bij mij.

Ja, de link doet het nu wel.

Reageer