.

Vraag

Hoe kan ik hoge internetkosten krijgen?

  • 7 October 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Mijn zoon heeft vandaag in minder dan 20 minuten ontzettend veel internet gebruikt. Maar dit kan onmogelijk hebben plaatsgevonden omdat hij op dat moment les had op school en de telefoon niet heeft gebruikt. Hij schrok zich kapot van alle meldingen die binnenkwamen van Simyo over zijn gebruik. Mijn vraag is nu: Hoe kan dit?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DJSN,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat hij is geschrokken van de kosten buiten de bundel! Wij sturen altijd 2 waarschuwing sms'jes. 1 bij 80% verbruik en 1 bij 100% verbruik van de internetbundel. Hierin staat vermeld dat je verder kan internetten met een stabiele Wifi verbinding of dat je extra MB's kan bijkopen via Mijn Simyo. Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie word ondernomen betaal je het buitenbundeltarief van €0,15 per MB. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende link met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel. 

Ik begrijp dat deze waarschuwingen soms over het hoofd kunnen worden gezien. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Wellicht kan ik nog iets voor je betekenen.

Groetjes,
Amy

Reageer