.

Vraag

Hoe kan ik binnen 8 minuten ruim 9000 mb gebruikt hebben?

  • 30 December 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Volgens Simyo kan ik binnen 8 minuten ruim 9000 mb verbruiken. Ik vind dit heel vreemd, aangezien ik thuis op de Wifi zit en alleen een update en een reservekopie van mijn telefoon aan het doen ben.

Binnen een minuut heb ik een smsje gehad dat ik a) 80% van mijn bundel heb verbruikt en b) dat mijn internetbundel op is.

 

Een half uur later krijg ik vlak achter elkaar een e-mail dat mijn nummer uit voorzorg geblokkeerd is vanwege het hoge verbruik (kosten 100 euro), en een minuut later zijn de kosten minimaal 250 euro.

 

Iets klopt hier totaal niet en ik zou graag van Simyo een antwoord hierop krijgen (wat kan er zoveel date in een zo korte tijd verbruiken?).

Ik heb al contact met mijn WIFI provider gehad. Volgens hun is het onmogelijk om zoveel mb te verbruiken. Er is niets mis met de Wifi verbinding bij mijn thuis, overige apparaten hebben gewoon een wifi verbinding gehad.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Yvetterld,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Ook hebben wij elkaar vandaag gesproken via ons Facebook kanaal en zijn we tot een oplossing gekomen. Ik stel voor dat we het verder afhandelen via Facebook om verwarring te voorkomen 😊. 

Groetjes,
Amy

 

Reageer