.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik zoveel internet verbruikt heb in de nacht?


Badge
Vanochtend kreeg ik een mailtje dat het mobiele nummer van mijn zoon afgelopen nacht geblokkeerd is vanwege hoog internetgebruik (285,- ten opzichte van normaal 0,=). Het is onmogelijk dat hij iets gedaan heeft want de telefoon lag beneden aan de lader. Tot mijn grote verbazing zag ik zojuist dat de rekening al opgelopen is tot 330,=, dit ondanks de vermelde blokkade. Ik kon zien dat er de afgelopen nacht constant datahoevelheden met abnormale tarieven voor datagebruik is afgeschreven.
Het is overduidelijk dat er hier sprake is van misbruik of een hack. Na een tweede controle kreeg ik de melding dat de pagina niet meer beschikbaar is.
Ik laat het er niet bij zitten, ik zal niet tot betaling over gaan voordat dit volledig uitgezocht is en ik de relevante informatie heb ontvangen. Het kan en mag niet zo zijn dat opbouw van kosten doorgaat terwijl er volgens een email een blokkade is ingevoerd.

Verder wil ik iedereen waarschuwen, kennelijk kunnen er zaken gebeuren waarop je geen invloed kan uitoefenen maar waarvoor je wel mag betalen.
icon

Beste antwoord door Jihane 27 June 2016, 15:53

Bekijk originele reactie

26 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi A.Grootes,

Wat een topper is Jihane, he? Ik had het zelf niet beter gekund! Tussen jou en mij, ik probeer me slechts bescheiden op te stellen 😛.

Ik ben ook zeker benieuwd naar hoe Semh dit heeft ervaren, het antwoord van Jihane en die van de lieftallige forumleden en natuurlijk of probleem hoort tot het verleden of tot het heden!

@Semh, laat je het ons nog even weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer