.

Geen internet buitenland. Wat kan ik doen?

  • 25 June 2022
  • 4 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Goedemiddag 

 

Ik ben momenteel in Spanje, maar internet werkt niet en heb alle stappen al doorlopen, zouden jullie een Sim reset kunnen uitvoeren.

 

mvg

 

thijs van roon

Seren 1 jaar geleden

Hoi @Thijs86,

Bedankt voor je bericht. Voordat ik in ga op jouw topic wil ik inderdaad net als @Friesian (thank you!!) aankaarten dat het niet verstandig is om privacy gevoelige informatie openbaar te posten (zoals jouw telefoonnummer). Om deze reden heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit je originele bericht. 

Wat vervelend je op dit moment geen internet hebt in Spanje. Je geeft aan alle stappen al hebben te doorlopen, mag ik vragen welke stappen dit zijn? Uiteraard kan ik een simkaart reset uitvoeren maar het is wel belangrijk om te weten welke stappen er al genomen zijn 😊

Ik adviseer je in ieder geval nog om deze pagina goed door te lezen: Internetten in het buitenland en deze instellingen na te lopen. Wellicht zal dit je helpen om toch internetverbinding te krijgen. Mocht dit niet zo zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Laat je mij weten welke stappen er al zijn uitgevoerd? Dan kunnen wij kijken of een reset nodig is.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Vervelend dat internet niet werkt. Een moderator zal je morgen helpen. Maar plaats voortaan geen privacygevoelige informatie zoals je telefoonnummer openbaar. Advies staat ook in het lege reactieveld. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Thijs86,

Bedankt voor je bericht. Voordat ik in ga op jouw topic wil ik inderdaad net als @Friesian (thank you!!) aankaarten dat het niet verstandig is om privacy gevoelige informatie openbaar te posten (zoals jouw telefoonnummer). Om deze reden heb ik jouw telefoonnummer verwijderd uit je originele bericht. 

Wat vervelend je op dit moment geen internet hebt in Spanje. Je geeft aan alle stappen al hebben te doorlopen, mag ik vragen welke stappen dit zijn? Uiteraard kan ik een simkaart reset uitvoeren maar het is wel belangrijk om te weten welke stappen er al genomen zijn 😊. 

Ik adviseer je in ieder geval nog om deze pagina goed door te lezen: Internetten in het buitenland en deze instellingen na te lopen. Wellicht zal dit je helpen om toch internetverbinding te krijgen. Mocht dit niet zo zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag.

Laat je mij weten welke stappen er al zijn uitgevoerd? Dan kunnen wij kijken of een reset nodig is.

Groetjes,
Seren

Badge

alle stappen gedaan die staan vermeld in het topic internetten in het buitenland.

Reputatie 7
Badge +5

alle stappen gedaan die staan vermeld in het topic internetten in het buitenland.

Duidelijk! Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens? Dan voer ik een reset uit. 

Reageer