.

Vraag

Eenmalige buitensporige internetkosten buiten bundel, graag hulp gezocht.

  • 20 January 2022
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Beste mederwerkers,

Gisteren heb ik buitensporige kosten voor buiten bundel internet gemaakt (490€ ipv 13 tot 15€ wat ik normaalgesproken betaal!). Ik vermoed dat het aan google maps of spotify ligt. Ik was aan het rijden van mijn nieuwe werk naar huis en heb per ongeluk een playlist aangezet die niet gedownload is en aangezien ik de weg nog niet ken moest ik de navigatie aan. Pas toen ik thuis kwam, kon ik de sms lezen dat mijn sim geblokkeerd was. De waarschuiwing sms’en kreeg ik om 17.01 en 17.02, om 17.15  kwam ik thuis en had dus weer verbinding met wifi. Ben meteen op de website ingelogd om te kijken hoe hoog te kosten waren, en toen schrok ik: binnen 14 min had ik 480€ aan internetkosten buiten de bundel gemaakt! Ik weet dat dit mijn fout is geweest, en ben nu ook voorzorgsmaatregelen aan het nemen om weer te hoge kosten te maken, maar zou er vanuit simyo voor deze extreem hoge internetkosten een coulanceregeling plaats kunnen vinden?

Ik hoor graag van jullie.

Mvg I.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Iris,

 

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er buiten bundel kosten zijn gemaakt. De twee Apps: Spotify & Google Maps kunnen inderdaad aardig wat MB's verbruiken als je de route of muziek niet gedownload hebt van te voren. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? Dan kijk ik even mee naar de aansluiting. Deel jouw gegevens niet via deze topic (voor jouw eigen veiligheid). Ik hoor graag van je :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer