.

Vraag

4g in buitenland werkt niet, wat kan ik doen?

  • 11 February 2023
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Goedendag,

ik rijd nu in Duitsland, maar mijn 4g werkt niet, krijg alleen Edge. alle instellingen in de app en op telefoon staan goed. Telefoon al 4x opnieuw opgestart  

heb een iphone 12

ook al de andere opties met gebruikersnaam en wachtwoord geprobeerd….

graag snel reactie!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Kun je zien bij welke provider je verbinding maakt? En eventueel een andere kiezen?

Kun je zien bij welke provider je verbinding maakt? En eventueel een andere kiezen?

heb ik gedaan. werkt ook niet…

simyo weer top service….. app ze, krijg na uur appje terug, ik reageer binnen 30sec. vervolgens geen bericht meer

Reputatie 7
Badge +7

En in het weekend zijn er geen moderators aktief, dus zaken als een reset van de simkaart kan ook gebeuren.

En in het weekend zijn er geen moderators aktief, dus zaken als een reset van de simkaart kan ook gebeuren.

wat raadt u aan om nu te doen dan?

Reputatie 7
Badge +7

Facebook en Whatsapp zijn de enige manieren waarop je contact kan krijgen met echte Simyaanen in het weekend.
Ik ben slechts een klant.

Ik heb met geen van beide ervaring. Wel heb ik hier meerdere maken gelezen dat Whatsapp niet echt lekker
snel werkt, en ik vrees dat Facebook niet veel beter is.

Dus geduld is het beste wat ik kan aanraden.

Als je Edge hebt, dan heb je internet. Ik ben regelmatig, tot 3 jaar geleden, in Duitsland geweest en hun dekking is ten opzichte van Nederland veel slechter wat resulteert in het niet hebben van 4G / 5G ongeacht welke provider. 

Het beste Duitse netwerk is Telekom. 

Behalve een reset op je simkaart kan Simyo weinig voor je betekenen. Je bent daar echt afhankelijk van de lokale dekking. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Eise,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je geen internetverbinding in Duitsland hebt!

Ik zie dat je inmiddels via Whatsapp contact hebt opgenomen, mijn collega heeft toen een simkaart reset voor je uitgevoerd. Ik zie dat je nu wel internet verbruikt in het buitenland, dus ik ga ervan uit dat alles goed gaat. Zo niet, dan hoor ik het graag :).

Bedankt voor de hulp @Ray en @wimj12 😊!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer