.

Beantwoord

3g (of het ontbreken ervan!)

  • 14 January 2013
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Beste lotgenoten,
Sinds 2 jaar simyo, en anderhalf jaar een maandbundel internet op mn mobiel.
Met mn vorige iphone 4 viel het me op dat er vaak geen 3g op de iphone kwam , ( en ook geen 2g), nadat ik thuis naar mn werk vertrok. Als ik dan de iphone herstartte , had ik weer 3g. Mn dochter had/heeft t zelfde probleem met haar iphone 4.
Nu heb ik de iphone 4s van m'n man overgenomen ( die dat probleem bij zn vodafone abbonnement nooit had) en nu heb ik het zelfde probleem nog hardnekkiger dan ooit! Uit-en weer aanzetten helpt zelfs nu niet meer!
Waar ligt dit aan, want ik blijf niet iedere maand 10€ betalen om vervolgens nog steeds pas bij thuiskomst mn mail en whatsappjes te moeten ontvangen....
Iemand vergelijkbare problemen?
( of nog beter: oplossingen?;-) )
icon

Beste antwoord door Alex 15 January 2013, 12:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Bertr045,

Waar ik benieuwd naar ben is of je deze dekking overal ervaart of op een bepaalde plek? Wanneer je dit op een bepaalde plek ervaart, wil ik graag weten op welke postcode dit is. Dan kan ik een postcode check laten doen.

Daarnaast ben ik benieuwd of je dit ook ervaart wanneer je de simkaart in een ander toestel (geen iPhone) plaatst. Maken jullie allemaal gebruik van Simyo of ook andere providers?

Groetjes,

Alex

Reageer