.

Beantwoord

Waarom ontvang ik geen mail meer bij nieuw privébericht?



Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7

Wat vreemd @Ron H . Heeft het tussen een jaar geleden en tot gisteren wel (weer) gedaan?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je geduld. Ik heb zojuist te horen gekregen dat er een handeling is uitgevoerd waardoor je de e-mails weer zou moeten ontvangen. Zou je het mij nog even kunnen laten weten of het nu weer goed gaat? :)

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi bedankt

ik ga het even aankijken en laat het je weten.

 

maar als ik me niet vergis had ik al een mail moeten ontvangen Van jou laatste bericht😉 

Reputatie 7

@Ron H Volgens mij ook….. 

 

Reputatie 7
Badge +6

En van jouw bericht ook maar hiervan wederom geen mail.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Wat gek! Je zou inderdaad al een e-mail moeten hebben ontvangen van onze reacties. Ik kaart dit opnieuw aan bij de desbetreffende afdeling. Zodra ik meer weet, meld ik me weer onder dit topic.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Goedemorgen

en is er inmiddels al iets meer bekend?

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je ondertussen 2x een privébericht gestuurd als test om te kijken of je hier een e-mail over ontvangt. Aangezien ik geen reactie van je heb gekregen denk ik dat ik ervan uit kan gaan dat je hier geen mails over hebt ontvangen. Klopt het dat je geen bericht hebt gekregen hierover?

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Geen enkel mailtje ontvangen ook niet van jou bericht hierboven.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ron H,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat je opnieuw geen mails hebt ontvangen! De desbetreffende afdeling geeft aan dat zij niet kunnen zien waar het aan ligt. Ik heb zojuist nogmaals gevraagd of zij kunnen zien waarom je geen mails ontvangt. Zodra ik een reactie heb gekregen, laat ik je dit opnieuw weten.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Is het misschien een idee om er een ander mail account aan te koppelen?

er zit nu een iCloud account aan gekoppeld maar ik heb ook nog een Gmail account.

Reputatie 7
Badge +6

Dat zouden we ondertussen kunnen proberen! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je tweede e-mailadres? Ik wijzig je e-mailadres op het Forum dan voor je. :)

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Zojuist gedaan 😉

Reputatie 7
Badge +6

De optie die ik voorstelden om mijn account te wijzigen  in Gmail bleek te werken waarom het iCloud account niet werkte geen idee.🤨

 

Reageer