Skip to main content

.

Hallo, ik krijg geen melding van een nieuw privé bericht in mijn inbox (of spam box).

Is er inmiddels al iets meer bekend?

groeten, Apito

Ik kreeg gisteren een privebericht van Simyo in de spambox van de KPN webmail, deze goedgekeurd en kwam toen in de Inbox. Er stond een afkorting in de header, maar weet helaas niet meer wat, want de mail al weggegooid.

Als ik weer een privibericht krijg, van ​@Seren bijvoorbeeld, zal ik opletten waar deze binnenkomt en wat er eventueel in de header staat.

Wacht s.v.p. de reactie van een moderator af ​@Apito 

Ik ben ook benieuwd wat de oorzaak is/was.

@JanD  Bedankt voor je reactie.

Om een oplossing te vinden voor het probleem op mijn pc heb ik iets aangepast in de Chrome browser.

Kun je mij een privé test-berichtje sturen? Even kijken of het heeft geholpen…..

Alvast bedankt! 😀

Hallo ​@Apito zie mijn bericht aan jou, zoals gevraagd.

Hi ​@Apito,

Bedankt voor je bericht en goed dat je dit aankaart! Voor zover ik weet heb ik van andere klanten nog geen meldingen gekregen over dit probleem. Ik heb je toevallig zojuist een privébericht gestuurd @JanD,  zou je kunnen checken of je een e-mail hebt ontvangen? Laat het me vooral weten als dat niet het geval is, dan kan ik dit verder laten onderzoeken.

Groet,
Seren

Beste ​@Seren ik heb de mail ontvangen via de KPN webmail in de SPAM-box omdat er DKIM in de header bijgeplaatst is en heb de mail handmatig goedgekeurd, zodat deze dan vanzelf naar de inbox verplaatst wordt.

Beste ​@Seren ik heb de mail ontvangen via de KPN webmail in de SPAM-box omdat er DKIM in de header bijgeplaatst is en heb de mail handmatig goedgekeurd, zodat deze dan vanzelf naar de inbox verplaatst wordt.

Bedankt voor het laten weten ​@JanD!

@Apito, heb jij ook al gekeken in je spam inbox?

@JanD  Helaas geen email ontvangen van jouw Privé bericht aan mij Ik heb je een Privé bericht teruggestuurd. Krijg jij wel een email bericht hiervan?

@Seren  Heb gekeken in Inbox en Spam box.

Ook geen privé bericht ontvangen van jouw

Ik heb van jouw wel een email bericht gekregen van webcare in Spam inbox om 15.15  uur. 

Hallo ​@Apito ik kreeg een mail over een privébericht van jou aan mij, maar ook in de spambox met als toevoeging DKIM

CC ​@Seren 

Het probleem is nog niet opgelost … 😯

Hier ook problemen krijg geen enkel mailtje meer binnen van het forumm dit geldt niet alleen voor een privé Bericht.
de mail van de factuur komt wel gewoon binnen.

Hi ​@Apito, ​@JanD en ​@Ron H,

Ik ga hier achteraan, zodra ik meer weet zal ik een terugkoppeling geven in dit topic. 

Groet,
Seren

De nieuwsbrief heb ik trouwens gewoon ontvangen, inmiddels al wat meer bekend?

De nieuwsbrief heb ik trouwens gewoon ontvangen, inmiddels al wat meer bekend?

Hi ​@Ron H!

Het onderzoek loopt nog steeds bij onze engineers. Zodra ik een update ontvang, laat ik het jullie uiteraard direct weten!

Door dit topic ging ik ook eens kijken, en daar stond ook een privé bericht van 20 dagen geleden te wachten. Nu pas gelezen en beantwoord.

Beste ​@wimj12 ik krijg de priveberichten mail van het Simyo moderateam altijd in de Spam-map met in de header toegevoegd DKIM.

Is bekend bij Simyo, aan een oplossing wordt gewerkt.

Bij de meldingen staat het ook altijd.

Door dit topic ging ik ook eens kijken, en daar stond ook een privé bericht van 20 dagen geleden te wachten. Nu pas gelezen en beantwoord.

Beste ​@wimj12 ik krijg de priveberichten mail van het Simyo moderateam altijd in de Spam-map met in de header toegevoegd DKIM.

Is bekend bij Simyo, aan een oplossing wordt gewerkt.

Bij de meldingen staat het ook altijd.

Ik heb deze informatie ook aangeleverd bij onze engineers. Ik verwacht hopelijk volgende week meer te weten!

Reageer