Skip to main content

Waarom lukt het niet op mijn rekeningnummer te wijzigen?

• September 22, 2025
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Ik wil mijn rekeningnummer veranderen. Via mijnSimyo omgeven lukt het niet. Er is geen open veld waarin het nieuwe rekeningnummer ingevoerd kan worden. Ik kan alleen 1 ct overmaken naar het oude rekeningnummer. Zowel in de app al internetomgeving gebeurd dit. Desktop en mobiel omgeving via telefoon maakt ook geen verschil. Iemand dit probleem al eens gehad?

Moderator: Titel is aangepast voor duidelijkheid en betere vindbaarheid.

4 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Leader
  • September 22, 2025

Hoi ​@ESly,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen! Heb je dit geprobeerd via de Mijn Simyo app of via de website versie van Mijn Simyo? 

Via de Mijn Simyo app kan je dit wijzigen via Instellingen > Persoonlijke gegevens > Rekeningnummer. Je kan dan via de iDEAL optie direct je rekening nummer wijzigen. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Groetjes,
Amy

• Beginner
  • September 13, 2026

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

Zowel via de Mijn Simyo app als via de website versie van Mijn Simyo via meerdere browsers (Edge en Chrome) krijg ik bij de module Rekening wijzigen geen invulveld om een nieuw rekening te koppelen aan het account.

Hoe kan dit opgelost worden?

JanD
  • September 13, 2026

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan.

Zowel via de Mijn Simyo app als via de website versie van Mijn Simyo via meerdere browsers (Edge en Chrome) krijg ik bij de module Rekening wijzigen geen invulveld om een nieuw rekening te koppelen aan het account.

Hoe kan dit opgelost worden?

Beste ​@Rob_vH vandaag kun je tot 17u00 contact opnemen met Simyo via WhatsApp.

Anders morgen via de andere bekende kanalen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Leader
  • September 14, 2026

Hoi ​@Rob_vH,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat het niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen!  

Zou je een screenshot kunnen sturen naar webcare@simyo.nl van wat je te zien krijgt als je jouw rekeningnummer probeert te wijzigen? Dan leg ik dit even voor bij de technische dienst.

Mocht het alsnog niet lukken dan kunnen we eventueel het rekeningnummer handmatig voor je wijzigen. Dit kan door een kopie ID en kopie bankpas naar ons te mailen (ook naar webcare@simyo.nl).

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy