Skip to main content

Waarom lukt het niet op mijn rekeningnummer te wijzigen?

  • September 22, 2025
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Ik wil mijn rekeningnummer veranderen. Via mijnSimyo omgeven lukt het niet. Er is geen open veld waarin het nieuwe rekeningnummer ingevoerd kan worden. Ik kan alleen 1 ct overmaken naar het oude rekeningnummer. Zowel in de app al internetomgeving gebeurd dit. Desktop en mobiel omgeving via telefoon maakt ook geen verschil. Iemand dit probleem al eens gehad?

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 22, 2025

Hoi ​@ESly,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om je rekeningnummer te wijzigen! Heb je dit geprobeerd via de Mijn Simyo app of via de website versie van Mijn Simyo? 

Via de Mijn Simyo app kan je dit wijzigen via Instellingen > Persoonlijke gegevens > Rekeningnummer. Je kan dan via de iDEAL optie direct je rekening nummer wijzigen. 

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Groetjes,
Amy