Skip to main content

.

Beste Simyo,  de simkaart die ik op jullie verzoek heb besteld,  is verkeerd bezorgd;  De toevoeging van het huisnummer ontbreekt in het adres….   Ik krijg het ook niet goed in "MijnSimyo”.

Hoi RPteH, 

Welkom op ons forum! 😊

Wat vervelend dat de simkaart naar het verkeerde adres is verstuurd. Kun je die nog uit de brievenbus vissen waar hij nu in belandt? 

Wij kunnen in ieder geval je adresgegevens voor je aanpassen. Stuur ons even (niet hier in het openbaar) de juiste toevoeging! En laat je het weten als je alsnog een vervangende simkaart nodig hebt? Dat mag in een privébericht naar mij (KLIK) 😇

Ik hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas


Bedankt voor je bericht Bas!  De Simkaart is door onze vriendelijke buurman bij ons bezorgd.   Het adres staat met het juiste huisnummer en de juiste toevoeging in "gegevens" bij instellingen.   Er gaat dus bij Simyo iets fout bij de weergave van het adres.  Ik heb twee prepayed kaarten en in beide gevallen zie ik het zelfde effect.

Vriendelijke groet,   R


Hoi R.,

Fijn dat je ze alsnog in goede orde in bezit hebt gekregen!

Wat de weergave op Mijn Simyo betreft, dat zouden we even moeten nakijken. Zou je screenshots van wat je ziet kunnen sturen naar webcare@simyo.nl? Dan kijken we er graag naar!

Groetjes, 
Bas


Reageer