.

Beantwoord

Hoe pas ik mijn geboortedatum aan in Mijn Simyo?

  • 30 November 2022
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik kijk in mijn account en zie dat mijn geboortedatum 30 jaar te oud staat. Ik kan dit niet aanpassen.

Hoe doe ik dit

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 30 November 2022, 13:37

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Matthijsdegroot

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Je kunt je geboortedatum inderdaad niet zelf veranderen op je account. Ik ga dit voor je aanpassen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan pak ik je aansluiting er even bij!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge +1

Ook in mijn account staat (per ongeluk) een verkeerde geboortedatum, nl. die van mijn vrouw, dit omdat het Simyo nummer (na nummerbehoud) voor haar bestemd is. Het account staat echter op mijn (haar man) naam. In september ‘23 gaat ook mijn nummer over. Graag correctie van de geboortedatum. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Berrie Kaas,

Bedankt voor je bericht. Dit gaan we voor je aanpassen 😊. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zoek de aansluiting dan op in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Berrie Kaas,

Bedankt voor je bericht. Dit gaan we voor je aanpassen 😊. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik zoek de aansluiting dan op in ons systeem.

Groetjes,
Roeqajja

gedaan!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Berrie Kaas

Bedankt voor je reactie. Ik heb je privébericht ontvangen en ik help je graag verder via deze weg! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Berrie Kaas

Bedankt voor je reactie. Ik heb je privébericht ontvangen en ik help je graag verder via deze weg! 😊

Groetjes,
Roeqajja

👋🤚

Reageer