.

Beantwoord

Hoe kan ik een gesprek opnemen?

  • 3 October 2022
  • 7 reacties
  • 170 Bekeken

Nav bericht dat je met de iPhone gesprekken op kon nemen heb ik dit ook geprobeerd.

Helaas als het gesprek aanvangt word de dictafoon uit geschakeld en word er niets opgenomen.

Wie heeft hier een oplossing voor

.

icon

Beste antwoord door RicoK 3 October 2022, 11:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7

@Geldersche Die kun je gewoon in de appstore vinden hoor. Zie hier bijvoorbeeld. Ik zit momenteel achter een ‘computer in het buitenland, waardor mijn Google Hits in het Engels zijn. In het Nederlands is soortgelijks ook te vinden!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geldersche,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @RicoK al de juiste informatie met je heeft gedeeld! Bedankt Rico 😊. 

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Dank voor de beantwoording.

Mijn vraag ontstond door een bericht van Simyo.

Met geïntegreerde iPhone app je telefoongesprek opnemen

  1. Open de map 'Diensten' en klik op 'Dictafoon'.
  2. Klik op de rode knop onderin het scherm zodat jouw opname start.
  3. Start het inkomende of uitgaande gesprek.
  4. Klik tijdens het bellen op de knop 'Luidspreker' (belangrijk, want anders neem je geen geluid op).

Dit heb ik geprobeerd maar met het begin van het gesprek werd de dictafoon uit geschakeld.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geldersche,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat deze optie niet bij jouw werkt! Heb je wellicht nog een software update klaarstaan in je toestel die gedaan moet worden? Misschien helpt het om de app even te verwijderen en opnieuw te downloaden! 

Groetjes,
Amy

@ Ami

De iphone heeft versie IOS 16.0.2

Blijkbaar word de dictafoon uit geschakeld op het moment dat het nummer is ingetoetst.

Je hoort wel dat het nummer ingetoetst word maar daarna word het geluid uit geschakeld.

 Op de dictafoon verschijnt dan,

“ Opnemen uitgeschakeld beëindig gesprek om memo’s op te nemen.”

Waarschijnlijk kan dit dus niet helaas.

Een andere Voice recorder heeft het zelfde probleem.

Gr.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Geldersche,

Ik heb even uitgezocht hoe deze app werkt en ik heb de volgende stappen gevonden waarbij het zou moeten werken namelijk: Zodra je je contactpersoon aan het bellen bent, zet je het gesprek op luidspreker. Ga vervolgens naar je voicerecorder en druk op opnemen. Het gesprek zal vervolgens via de luidspreker worden opgenomen.

Hopelijk heb je iets aan deze tip!

 

Groetjes,
Amy

Helaas ik geef het op.

Als ik tijdens het gesprek de voicerecorder in druk krijg ik de melding

“ Opnemen uitgeschakeld

Beëindig gesprek om memo’s op te nemen “ 

Bedankt voor de moeite.

 

Reageer