.

Beantwoord

Hoe kan ik de tenaamstelling van mijn contract wijzigen?

  • 27 September 2021
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Ik heb een abonnement dat ik destijds (LowCall heette het volgens mij) moest aanmaken met de naam van mijn partner erbij. Ik gebruik al mijn hele leven alleen mijn eigen geboortenaam. Nu ben ik gescheiden en vind het niet prettig de naam van mijn ex-partner dan bij mijn gegevens te zien staan.
ik heb al wat antwoorden op deze vraag gelezen maar wil even checken of dat nog klopt: een kopie ID of paspoort + kopie van de scheidingsakte is wat jullie nodig hebben? En is dat dan de bedoeling per post of via uploaden.

icon

Beste antwoord door Bas 28 September 2021, 12:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@Eefjuh Het is niet nodig een post dubbel te plaatsen (zie hier). Laten we gewoon verder gaan in je eerste post. Een Moderator zal dit oppakken en deze post verwijderen/blokkeren.

Reputatie 7

Ik zit dat nog niet op je post is gereageerd. @Bas @Daisy Kan een van jullie even reageren?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Eefjuh,

Welkom op ons forum!

We snappen goed dat je de naam van je ex-partner wil verwijderen. Daarvoor dien je inderdaad wel even een kopie van een legitimatiebewijs en een kopie van de scheidingsakte aan te leveren. Dat kan gewoon per e-mail naar klantenservice@simyo.nl en dan zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk wordt aangepast!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes,
Bas

Badge

Bedankt voor het antwoord, ik ga er mee aan de slag!

P.S. was idd niet de bedoeling het topic twee keer te plaatsen, ging even mis

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Eefjuh, 

 

Graag gedaan hoor!

En geen probleem, dat kan gebeuren. :) 

 

Groetjes, 

Tessanne 

 

Reageer