.

Beantwoord

Hoe kan ik de tenaamstelling van mijn contract wijzigen?

  • 27 September 2021
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Ik heb destijds (zeker 10 jaar geleden) een account aangemaakt bij LowCall (zo heette het volgens mij voor Simyo). Dat kon alleen door ook de naam van mijn echtgenoot aan te geven. Hoewel ik in het dagelijks leven alleen mijn eigen geboortenaam gebruikte.
Nu ben ik gescheiden maar zie nog wel de naam van mijn ex-partner in mijn account staan en dat wil ik niet. Ik heb al wat vragen hierover in het forum opgezocht maar wil het toch even checken; klopt het dat ik hiervoor een kopie ID of paspoort + kopie van de scheidingsakte moet opsturen? En bedoelen jullie dan per post of via uploaden?
Groet, Eefjuh 

icon

Beste antwoord door Bas 28 September 2021, 12:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Eefjuh Jeetje, Lowcall, inderdaad, dat werd destijds na hun stopzetting overgenomen door Simyo. Zodoende was ik destijds, via mijn vrouw, ik zat toen nog bij Vodafone, ook bij Simyo terecht komen.

Hoe het precies is geregeld i.v.m. een naamswijziging weet ik niet, maar een Modersator (= Simyo medewerker) zal dit oppakken en je berichten. Hou vooral je post in de gaten.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Eefjuh,

Welkom op ons forum!

We snappen goed dat je de naam van je ex-partner wil verwijderen. Daarvoor dien je inderdaad wel even een kopie van een legitimatiebewijs en een kopie van de scheidingsakte aan te leveren. Dat kan gewoon per e-mail naar klantenservice@simyo.nl en dan zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk wordt aangepast!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes,
Bas

Reageer