.

Vraag

Hoe kan er internet worden verbruikt als internet uitstaat?

  • 2 January 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

We hebben dit nummer om te bellen voor mijn dochter haar Samsung. Internet hebben we dus altijd uitstaan, zowel in de Simyo app als de telefoon zelf. Nu is haar telefoon overleden en heb ik haar simkaart in een oude iPhone gezet die al verbinding had met WiFi. Hij moest alleen even opnieuw worden geïnstalleerd. Opeens hebben we mega veel extra kosten hoewel dus in de Simyo app en in de datainstellingen gelijk uitgezet is.

Heel bijzonder en heel vervelend. 
Omdat we al eerder een “ongelukje” hebben gehad heb ik altijd een heel beperkt beltegoed voor haar en toch lijkt het erop dat we nu een schuld hebben. Graag reactie.

do

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Do kusters,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Zolang het internet uitstaat op de simkaart zou het niet mogelijk moeten zijn dat er toch internet wordt verbruikt. Als er geen internetbundel bij de prepaid aansluiting zit en er wordt internet verbruikt omdat de internetoptie perrongeluk nog aanstaat in Mijn Simyo dan sturen wij hier ook altijd waarschuwing sms'jes over. In deze waarschuwingen wordt dan aangegeven dat er internet wordt verbruikt zonder een internetbundel zodat er actie kan ondernomen worden. Echter kan je met een prepaid niet in de min uitkomen dus mocht er internet worden verbruikt en van het beltegoed worden afgeschreven dan vullen wij dit altijd weer aan tot €0,00. 

Ik zou graag willen uitzoeken wat hier is misgegaan. Zou je mij een privébericht willen sturen met de persoonlijke gegevens van de aansluiting? Dan kijk ik graag even mee 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer