.

Beantwoord

Heb ik een nieuwe simkaart nodig?

  • 7 May 2021
  • 6 reacties
  • 106 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties

Op mijn iPhone SE krijg ik de melding dat ik contact moet opnemen met mijn aanbieder. Ik denk de Pukcode verspeeld te hebben omdat ik een aantal keren heb geprobeerd de pincode te wijzigen. Ik denk dat ik een nieuw kaartje moet bestellen bij Simyo. Klopt dat? En blijft mijn huidige telefoonnummer dan ongewijzigd? 

 

NB: mijn echtgenoot en ik wilden de iPhones omwisselen omdat die van mij nieuwer is en hij een app nodig heeft die niet meer op zijn iPhone geïnstalleerd kan worden. Ik zou graag een link willen ontvangen hoe je precies te werk moet gaan om dit te doen. 

icon

Beste antwoord door wimj12 7 May 2021, 22:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Als je drie maal een foute pincode intikt blokkeert de sim, en moet je de pukcode

intikken.Daar heb je, dacht ik, 10 kansen voor; anders pleegt de sim zelfmoord.

Als dat gebeurd is <die zelfmoord>moet je inderdaad een nieuwe Sim kopen. Kost meen ik 5 euro.

Maar je telefoonnummer blijft hetzelfde.

Voor het wisselen van telefoons kan ik je als Android gebruiker niet helpen.

Reputatie 1
Badge +1

Dank Wim.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Judih,

Kunnen wij nog iets voor je betekenen of weet je voldoende n.a.v. de reactie van wimj12? 😊

Groetjes,
Bas

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Bas, het was een goede les . Ik denk er nu wel uit te komen. Eerst maar eens een andere simkaart bestellen. Dank en groet van Judith.

Reputatie 7
Badge +7

Nog een klein beetje extra informatie.

De pincode van je sim kan je aanpassen, Op de site van Simyo zie je de intiele pincode, dus niet de eventueel aangepaste.

De pukcode kan je niet aanpassen. Ook die zie je terug op de site van Simyo.

Reputatie 7

Kleine toevoeging: de originele, dus niet eventuele aangepaste sim pincode, maar ook de puk code kun je ook vinden in de Mijn Simyo app.

Reageer