.

Vraag

Geen mobiel internet

  • 22 May 2022
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties

Ik heb sinds enkele dagen spontaan geen mobiel internet meer, zover ik kan zien staan de instellingen in Mijn Simyo goed (internet Nederland AAN, enz.). Ik heb al van alles geprobeerd: Toestel uitgezet, Sim kaart eruit gehaald, 10 minuten wachten, kaart er terug in, toestel opnieuw aangezet, geen resultaat. Zowat heel internet (en dit forum :-)) afgezocht en alle tips en raadgevingen opgevolgd, maar nog steeds geen mobiel internet. Kan wel bellen en gebeld worden en WIFI gebruiken, maar mobiel internetten dus niet. Kan het zijn dat de Sim kaart gereset moet worden of er een instelling gewijzigd moet worden in de Namen toegangspunten ? (APN ? etc.)

Alvast bedankt voor reactie.


3 reacties

Om je verder te kunnen helpen is het handig om te weten wat voor telefon je hebt (merk & model). 

Ervaar je dit alleen thuis of overal?

Heb je prepaid of een Simyo sim only abonnement?

Op deze pagina kun je zien of er een storing is. 

Badge

Ik heb een Samsung J7 (Prime 2), en heb dit probleem zowel thuis als op andere locaties. Het betreft een Simyo sim only abonnement, wat altijd goed gewerkt heeft, tot enkele dagen geleden spontaan probleem begon. Ik heb gecontroleerd of er een storing (KPN) is, maar dat is niet zo.

Wellicht is een reset nodig vanuit het netwerk op jouw Simkaart. Een moderator kan je hierbij helpen. Deze reageren zo snel mogelijke, misschien nog dit weekend en anders maandag. 

 

Reageer