Ahaa @Groentjuh, fijn dat het in orde is . Bedankt voor het laten weten!
Hey @Groentjuh
Ik ben niet helemaal bekend met de termen die je gebruikt en weet dus niet of het probleem voor je is opgelost of niet. Kun je dit misschien verder toelichten?
Ja, het probleem is opgelost. Ik gaf voornamelijk in dat bericht aan, dat ik kon zien dat Simyo dit probleem heeft opgelost.
Hoi @RicoK en @Ron H,
Bedankt voor jullie bericht. Fijn dat het inmiddels is opgelost! @RicoK Kan gebeuren hoor . Helaas kan ik het zelf nu niet ongedaan maken of aanpassen aangezien wij een klein probleempje hebben om het topic te openen aan de achterkant. Dit wordt zo snel mogelijk opgelost!
Hey @Groentjuh
Ik ben niet helemaal bekend met de termen die je gebruikt en weet dus niet of het probleem voor je is opgelost of niet. Kun je dit misschien verder toelichten?
Groetjes,
Amy
Sorry sorry, wederom een antwoord als beste antwoord gemarkeerd terwijl ik dit niet zo had bedoeld. Maar, @Groentjuh misschien is jouw antwoord wel het beste antwoord. Ik snap dat een Moderator zoiets niet kan verzinnen.
Aan de Mods, @Amy @Roeqajja @Seren , de oorzaak waarom ik wederom een antwoord als beste antwoord heb aangemerkt ligt in het beste antwoord icoontje dat er pas bij komt ná te hebben moeten inloggen. Daar waar dan eerst het duimpje staat is deze opgeschoven voor het beste antwoord icoontje. In de gauwigheid druk ik dan op dit nieuw verschenen icoontje.
Ja, het door mij eerdergenoemde bestand bevat inmiddels wat paden, die niet door de App worden geopend. /LoginSSO*, /loginsso*, /nummerbehoud* en /verlengen* gaan niet naar de App toe. Die eerste twee zorgen ervoor dat je weer kan inloggen via het forum.
@Ron H Yes. Het lijkt er op.
Kwam er vandaag achter dat het probleem is opgelost Althans bij mijn
Hoi @Ron H,
We hebben van insided nog geen duidelijke terugkoppeling gehad hierover.
Groetjes,
Amy
Hoi @Amy
De kans is theoretisch best wel groot dat ook jij net als @Seren eerder een reactie gaat krijgen van Gainsight dan van Insided.
Bedankt @Amy, dat is fijn nieuws.
Hoi @Ron H, @Groentjuh, @RicoK, @Scotsman, @Ray, @de leon en @HvM,
Zojuist heb ik een terugkoppeling ontvangen en wordt er aangegeven dat dit probleem deze maand nog wordt opgelost! Als jullie in de tussentijd merken dat dit is opgelost laten jullie het mij dan even weten ?
Groetjes,
Amy
Hoi @Ron H,
We hebben van insided nog geen duidelijke terugkoppeling gehad hierover. Ik heb dit daarom even intern bij Simyo voorgelegd bij de juiste afdeling en zijn ermee bezig, hopelijk zullen zij snel met een oplossing komen .
Groetjes,
Amy
En is de collega inmiddels weer terug oftewel is er al een update?
Hi @abj,
Bedankt voor je reactie. Ik zie inderdaad dat je geen terugkoppeling hebt gekregen onder je topic. Ik zal gelijk ook even navraag doen hierover zodra onze collega weer aanwezig is. Ik zal dan een reactie plaatsen onder het topic zelf!
Groetjes,
Roeqajja
Hi @RicoK,
Bedankt voor je reactie. Wij zijn hier momenteel mee bezig voor je, maar vanwege de afwezigheid van een collega zijn wij nog in afwachting. Zodra onze collega er weer is hoop ik een terugkoppeling te hebben voor je!
Groetjes,
Roeqajja
@abj Dat komt mij onbekend voor. Ik zit met mijn iPhone, iPad, macBook en Windows laptop met dezelfde en verschillende browsers ingelogd. Dit zonder enig probleem.
@abj Ik ben bang dat ik jouw post heb gemist. Maar ik begrijp deze niet. Kun je nou niet inloggen op het forum op meer dan een computer? Tegelijk? Als dit jouw probleem is, begrijp ik dit niet, want ik heb hier geen en nooit problemen mee gehad.
@de leon ik liep hier ook al een tijdje tegen aan, maar dacht al die tijd dat het wel aan mij of mijn eventuele instellingen zou liggen. Maar nu dacht ik, dat ik het nu toch maar eens moest gaan melden. Blijkbaar heb ik daar goed aan gedaan, want het ligt niet aan mij of mijn instellingen .
Ik hoop, dat @Amy / @Roeqajja / @Seren spoedig met het bericht komt, dat de Technische Afdeling het euvel heeft kunnen reproduceren en het heeft opgelost. Volgens mij zijn @Groentjuh’s zijn aandragingen erg nuttig.
Maar het is vakantietijd, dus we moeten even geduld hebben.
Bedankt @Groentjuh en @RicoK! Ik ga dit even voorleggen.
@Amy @Roeqajja Zie @Groentjuh’s reactie. Misschien dat Amy haar gisteren uitgestuurde e-mail kan aanvullen met deze tips?
Het probleem is overigens echt HEEL simpel te reproduceren:
- Neem een iPhone.
- Installeer de Mijn Simyo app van de App Store
- Ga in Safari naar: Het Simyo Forum
- Klik rechtsboven op "Inloggen / Registeren”.
Welk gedrag observeren we:
De "Mijn Simyo”-app opent i.p.v. dat deze pagina in Safari geopend wordt. Indien je inlog in de Mijn Simyo app, dan kom je in Mijn Simyo en niet op het forum.
Welk gedrag wensen wij te zien:
Ofwel dat de pagina "https://mijn.simyo.nl/LoginSSO” niet opent via de Mijn Simyo app, dan wel dat je na het inloggen in de Mijn Simyo app dan ingelogd terugkomt op het Simyo forum.
Waarschijnlijk is het probleem dat de app ingesteld is om alle "mijn.simyo.nl” pagina's te openen en dat is dus inclusief de Forum inlogpagina. Dat is te doen door iOS feature "Universal Links” te gebruiken. Je hebt daarvoor een "apple-app-site-association” bestand op Mijn Simyo staat waarin staat hoe iOS een link moet openen. Die van Mijn Simyo staat hier:
https://mijn.simyo.nl/apple-app-site-association
Daarin dient denk ik een extra pad 'NOT LoginSSO’ of 'NOT LoginSSO*’ worden toegevoegd en dan is dit probleem waarschijnlijk weg.
Hoi @RicoK,
Helaas nog geen concrete oplossing hiervoor. Zojuist heb ik weer een mail uitgestuurd. Hopelijk krijg ik snel meer duidelijkheid!
@Scotsman, @RicoK, en @HvM,
Zouden jullie wellicht een schermopname kunnen maken hiervan? De technische afdeling ontvangt dit graag om het onderzoek te versnellen.
Dit mogen jullie mailen naar webcare@simyo.nl samen met jullie forumnaam en model toestel .
Alvast bedankt!
Is gebeurd. Wellicht dat iemand hier iets mee kan doen.
@Amy Ik kan me voorstellen dat binnen een telefonie provider als Simyo meerdere test-telefoons met verschillende OS’en in omloop zijn om bijvoorbeeld een app-update te testen…... Want hoe kun je iets uitbrengen zonder dat het is getest op bijvoorbeeld Android en/of iOS?