Skip to main content
antwoord

Waarom lukt inloggen in de Mijn Simyo app niet?

• June 1, 2025
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Hallo,

Na herstellen van het wachtwoord kan ik maar niet inloggen. Twee keer geprobeerd, in de browser en in de Android app, lukt maar niet. Gekke is dat het wel lukte om in te loggen om een forum post te maken! Maar als ik op “Mijn Simyo” klik dan word ik weer uitgelogd!

Hoe moet ik verder?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@InloggenLuktNiet,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om in te loggen! 

Dit komt mogelijk doordat er te lang geen gebruik is gemaakt van de prepaid en er voor de prepaid aansluiting die een opzegging is aangevraagd, deze opzegging heb ik laten terugdraaien alleen zie ik nu dat de simkaart activatie niet helemaal goed gaat. Ik heb dit daarom voorgelegd bij onze technische dienst. Zou je in de tussentijd kunnen testen of je wel weer kan inloggen?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

2 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • June 3, 2025

Hoi ​@InloggenLuktNiet,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het niet lukt om in te loggen! 

Dit komt mogelijk doordat er te lang geen gebruik is gemaakt van de prepaid en er voor de prepaid aansluiting die een opzegging is aangevraagd, deze opzegging heb ik laten terugdraaien alleen zie ik nu dat de simkaart activatie niet helemaal goed gaat. Ik heb dit daarom voorgelegd bij onze technische dienst. Zou je in de tussentijd kunnen testen of je wel weer kan inloggen?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Amy

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 3, 2025

Hoi ​@InloggenLuktNiet,

Inmiddels is de simkaart activatie ook gelukt! 

Groetjes,
Amy