.

Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in Mijn Simyo?

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo,

Al enige tijd ben ik bezig met inloggen bij mijn.simyo maar elke keer krijg ik de melding dat ik een verkeerd wachtoord gebruik. Nadat ik na een paar keer mijn wachtwoord heb verandert, blijft de melding komen en kan ik niet inloggen.

Als ik de app gebruik, krijg ik de melding dat het wachtwoord niet goed is ingevuld hoewel dit we lhet geval is.

 

icon

Beste antwoord door Amy 3 October 2023, 12:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jong van Hoak,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je steeds een foutmelding krijgt met inloggen! 
 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je een wachtwoord op vanuit ons systeem, hopelijk lukt het hiermee om in te loggen.

Groetjes,
Amy

Helaas, kan ik niet inloggen met tel nr. 06 XXXX 9215 op simyo.nl (ook na het opnieuw aanvragen van een wachtwoord).

De simkaart was niet gebruikt voor een half jaar en op vrijdag is nog een bericht verstuurd met de simkaart. Helaas lijkt het er op dat het account al wel is stopgezet, dit terwijl de sms is verstuurd.

Wie kan dit bevestigen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rach3l,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat de opzegging wel al was aangevraagd wegens geen gebruik, deze heb ik zojuist laten terugdraaien. Als het goed is zou je nu weer moeten kunnen inloggen! 

Ik hoor het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer