Skip to main content
Beantwoord

Waarom kan ik niet inloggen in de Mijn Simyo app?

• January 5, 2026
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hoi, ik heb sinds altijd vaak de opmerking gehad dat ik op mijn privé telefoon niet bereikbaar ben en dat "deze aansluiting om administratieve redenen is afgesloten"(zo'n paar maanden), ik heb ook gezien dat er een mail is langsgekomen over dat mijn nummer over 15 dagen word afgesloten omdat ik er geen gebruik van maak, ik heb toen wat sms'jes verstuurd en gedacht dat dat alles was, maar blijkbaar niet, om te kijken waarom ik niet bereikbaar was wou ik op mijn account inloggen in de app, wat ik was vergeten te doen op mijn huidige telefoon, maar dit lukte helaas niet: "je wachtwoord is niet goed ingevuld", ik heb meerdere keren mijn wachtwoord via de mail gereset(sms kwam niet binnen), maar dit hielp niet, kan iemand helpen mij in mijn account te krijgen(ik kan wel inloggen op dit forum gek genoeg), en eventueel kijken naar waarom ik steeds niet bereikbaar ben? Het is een prepaid account.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Kronos,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet bereikbaar bent op je privé telefoon! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat dit is voorgelegd bij de juiste afdeling. Ik raad aan om de terugkoppeling van mijn collega even af te wachten. 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost! 

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • January 6, 2026

Hoi ​@Kronos,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je niet bereikbaar bent op je privé telefoon! 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat dit is voorgelegd bij de juiste afdeling. Ik raad aan om de terugkoppeling van mijn collega even af te wachten. 

Hopelijk wordt het snel voor je opgelost! 

Groetjes,
Amy