Skip to main content

Hallo, ik heb 3 nummers bij Simyo maar van 2 werkt het door mij opgegeven wachtwoord niet. Hoe kan ik deze wachtwoorden resetten. Bedankt. Jos

Er staat ook altijd een zin ‘wachtwoord vergeten?’ @Ansnobel Als je daar op klikt wordt je verder geholpen.

Hoi @Ansnobel,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat @J.D.L. je al heeft geholpen met het juiste antwoord (bedankt @J.D.L.!). Is het inmiddels gelukt?

Groetjes,
Seren

De zin wachtwoord vergeten heb ik heel vaak aangeklikt. Dan krijg ik een scherm met de mogelijkheid om per sms of mail mijn we te wijzigen maar als ik sms aanklik en in mijn berichten op de link klik krijg ik de melding dat ik te laat ben en de link verlopen is en als ik de e-mail link aanklik dan krijg ik delding “Oeps. Er is bij ons iets fout gegaan. Probeer het later nog eens”. En dat later werkt ook niet want de melding komt steeds terug. En dat is het probleem. Groeten

De zin wachtwoord vergeten heb ik heel vaak aangeklikt. Dan krijg ik een scherm met de mogelijkheid om per sms of mail mijn we te wijzigen maar als ik sms aanklik en in mijn berichten op de link klik krijg ik de melding dat ik te laat ben en de link verlopen is en als ik de e-mail link aanklik dan krijg ik delding “Oeps. Er is bij ons iets fout gegaan. Probeer het later nog eens”. En dat later werkt ook niet want de melding komt steeds terug. En dat is het probleem. Groeten

Ik heb zojuist een wachtwoord reset gestuurd per e-mail. Kun je proberen of dit wel werkt? 

Dit werkt gelukkig dus met dit nummer kan ik weer inloggen. Nu heb ik nog 2 nummers met hetzelfde probleem dus daar zou ik ook graag de ww van willen resetten

Ik probeer het nog maar uit te leggen. Ik heb 3 nummers bij simyo die ik beheer. Dit nummer staat op naam van mijn vrouw en de andere 2 op mijn naam. Voor 1nummer, dit nummer waarmee ik dus op het forum ben, heb ik een link toegezonden gekregen en dat werkt nadat ik mijn eigen wachtwoord heb ingevoerd, weer normaal. Voor de andere 2 nummer krijg ik zowel via de sms- als de e-mail link een foutmelding dus beide links werken niet. De melding is;” Oeps er gaat iets mis bij ons” of “ De link is te laat aangeklikt en verlopen”. Dus m.I. Doe ik niets fout. Ik mag de nummers waarvan ik het wachtwoord kwijt ben niet vermelden maar misschien is er een moderator die kontakt met mij kan opnemen om eea te regelen. Bedankt

Hi @Ansnobel,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn om te horen dat het voor 1 nummer is gelukt met een wachtwoord reset.

Ik kan voor de andere aansluitingen ook een wachtwoord reset uitvoeren. Kan je mij een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers, bijbehorende geboortedata, postcode + huisnummer en e-mailadres?

Ik zie je berichtje graag voorbij komen.

Groetjes,
Ashley 

Reageer