Skip to main content

Goede avond, 

 

ik kan mijn simkaart niet ontgrendelen. Inmiddels vraagt hij om mijn puk code. Die heb ik ook ingevoerd. Dan wordt er gevraagd nieuwe inlogcode aan te maken. Maar hij blijft terug komen op uw kaart is niet ontgrendeld. U heeft nog 10 pogingen??? 
Wat kan ik verder nu nog doen om hem wel weer te activeren? 
 

mvg Melanie Vroon 

Hoi @Melanie1985,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je jouw simkaart niet kunt ontgrendelen. Na het invoeren van de puk code dien je een nieuwe pin code in te voeren. Hierna voer je diezelfde pin code nog een keer in ter bevestiging, heb jij dit op deze manier gedaan? Zou je ook even kunnen laten weten op welk toestel je gebruikt? Sommige Samsung telefoons accepteren namelijk de puk code niet.

Mocht je een Samsung toestel hebben kun je deze stappen volgen om het weer werkend te krijgen:

  • Plaats je Simyo simkaart in een ander merk telefoon. Het maakt niet uit welk merk telefoon het is, als het maar geen Samsung telefoon is.

  • Voer de puk code in die bij je Simyo simkaart hoort.

  • Kies daarna een nieuwe pin code, die je vervolgens bevestigt door de nieuwe pin code nog een keer in te voeren.

  • Haal de simkaart uit de telefoon en plaats deze weer terug in je eigen Samsung telefoon.

Je kunt hierna de nieuwe pin code invoeren en de simkaart ontgrendelen. Laat je mij weten of het is gelukt? 

Groetjes,
Seren


Reageer