Skip to main content

Hallo, 

het inloggen faalt in de app. Blijft zeggen dat mijn wachtwoord en/of mobiele nummer niet correct is. 

Ik heb tot 3x toe een nieuw wachtwoord aangevraagd en gewijzigd, Echter opnieuw inloggen lukt niet. Het 06-nummer zou niet meer actief moeten zijn en opgezegd echter krijg ik een mail dat ik een factuur heb die volgende week wordt afgeschreven?! 

Kunt u mij helpen en checken of het nummer opgezegd is, waarom ik dus een factuur krijg? en hoe ik in de app kom? 

Hi @Margot2023,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt. Als je 06-nummer opgezegd is kun je inderdaad niet meer inloggen in Mijn Simyo. Ik kan wel met je meekijken wat er aan de hand is en de factuur eventueel naar je mailen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je graag verder hiermee 🙂.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer