Skip to main content
Beantwoord

inloggen in app lukt niet na overzetten simcard

• December 11, 2025
  • 3 reacties
  • 14 Bekeken

Alle antwoorden in het forum gelezen, maar de oplossing zit er niet bij. Ik heb een nieuw toestel en na het overzetten van de simcard kan ik wel in de app, maar kan ik niet inloggen via de app in mijnsimyo.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Alfred 1957,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in de Mijn Simyo app.  Om welk toestel gaat het en welke stappen heb je zelf al geprobeerd? 

Ik wil je adviseren om de volgende stappen door te lopen om het probleem op te lossen:

• Controleer of je de nieuwste versie van de app hebt geïnstalleerd via de appstore.
  • Verwijder je account in de app via ‘Aanpassen’ rechtsboven en log daarna opnieuw in met je 06-nummer en wachtwoord.
  • Controleer of je telefoon nog een ondersteund besturingssysteem heeft. De app werkt niet meer op Android 5.0.1 en  iOS 9.3 of lager.

Mocht je nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Sedat

3 reacties

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • antwoord
  • December 11, 2025

Hoi ​@Alfred 1957,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen in de Mijn Simyo app.  Om welk toestel gaat het en welke stappen heb je zelf al geprobeerd? 

Ik wil je adviseren om de volgende stappen door te lopen om het probleem op te lossen:

• Controleer of je de nieuwste versie van de app hebt geïnstalleerd via de appstore.
  • Verwijder je account in de app via ‘Aanpassen’ rechtsboven en log daarna opnieuw in met je 06-nummer en wachtwoord.
  • Controleer of je telefoon nog een ondersteund besturingssysteem heeft. De app werkt niet meer op Android 5.0.1 en  iOS 9.3 of lager.

Mocht je nog vragen hebben of extra hulp nodig hebben, laat het dan gerust weten!

Groetjes,
Sedat

• auteur
  • Beginner
  • December 11, 2025

Ik heb een Samsung S25 Ultra met de nieuwste versie van de Simyo app. Vervolgens heb ik mijn account verwijderd, zoals je voorstelde. En toen wilde ik dus opnieuw inloggen. MAAR DAT WERKT DUS NIET. Dus nu ben ik mijn account helemaal kwijt….

Friesian
  • Forum Expert
  • December 11, 2025

Hoi ​@Alfred 1957 

Probeer het eens opnieuw met wachtwoord vergeten. En dan een nieuw wachtwoord.