Skip to main content

.

Beantwoord

Ik krijg steeds foutmeldingen als ik een nieuw ww aanmaak. Ik kan mijn facturen hierdoor niet inzien. hulp gevraagd?

• 13 februari 2025
  • 5 reacties
  • 83 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil mijn facturen inzien en uitprinten maar kan mijn account niet in omdat er steeds een foutmelding komt als ik een nieuw wachtwoord aanmaak. Kan iemand van het servicedesk mij helpen? Dank

Beste antwoord door Seren

Hoi ​@Edgecrusher,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met het inloggen. Net zoals ​@JanD vraag ik mij af of je niet kunt inloggen op de Mijn Simyo app, de Mijn Simyo website, of beide. Kun je ook aangeven welke foutmelding je krijgt?

In de tussentijd heb ik je per e-mail een link gestuurd om je wachtwoord te resetten. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

5 reacties

• 816 reacties
  • 14 februari 2025

Beste ​@Edgecrusher kom je niet in de Simyo-app of kun je niet inloggen binnen de Simyo website?

Gebruik je voor MijnSimyo een ander WW dan voor de inlog op dit forum?

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1766 reacties
  • antwoord
  • 14 februari 2025

Hoi ​@Edgecrusher,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met het inloggen. Net zoals ​@JanD vraag ik mij af of je niet kunt inloggen op de Mijn Simyo app, de Mijn Simyo website, of beide. Kun je ook aangeven welke foutmelding je krijgt?

In de tussentijd heb ik je per e-mail een link gestuurd om je wachtwoord te resetten. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Seren

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

Hey Seren,

ik kom de Simyo app niet in. Krijg steeds deze melding.

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

Bovenstaande als ik mijn ww reset voor de simyo app nav het smsje wat ik ontvang

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1766 reacties
  • 17 februari 2025
Edgecrusher schreef:

Bovenstaande als ik mijn ww reset voor de simyo app nav het smsje wat ik ontvang

Bedankt voor het toesturen van de screenshot. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden? Hierna zou het weer moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik dat graag. 

Reageer