.

Vraag

Hoe kan ik het e-mailadres aanpassen zodat ik inloggegevens ontvang?

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Afgelopen week een nieuw abonnement afgesloten. Door een zeer irritante autocorrect is het e-mailadres verkeerd ingevuld, dit zag ik pas toen ik juist op verzenden drukte. En nu kan ik dus niets, aangezien het wachtwoord niet aankomt.

Helaas is de klantenservice niet bereikbaar, whattsapp ook niet, geen reactie op verzonden mail. Wat nu?? Ik betaal dus wel maar kan niet bellen helaas.. 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MylaMaaskant,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig is! Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan normaal. Onze oprechte excuses hiervoor! Geen zorgen, je abonnement gaat pas in als je de simkaart hebt geactiveerd! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee en kunnen we ervoor zorgen dat je alsnog de informatie ontvangt die je nodig hebt 😊!

Groetjes,
Amy

Beste Amy,

Dank voor je bericht. Ik had ook een Whatsappje naar de klantenservice gestuurd. Waarschijnlijk door grote drukte werd deze in eerste instantie niet beantwoord,  maar na enkele dagen heb ik toch reactie gekregen. Het probleem is sinds gisteren opgelost. Dank voor de reactie en met vriendelijke groeten Myla

Reageer