Beste mensen,
Hoe kan ik inloggen in ‘Mijn Simyo’ als je het gekoppelde emailadres niet meer hebt om inloggegevens op te vragen?
Beste mensen,
Hoe kan ik inloggen in ‘Mijn Simyo’ als je het gekoppelde emailadres niet meer hebt om inloggegevens op te vragen?
Hoi
Bedankt voor je bericht.
Onze klantenservice kan jou een nieuw wachtwoord sturen per SMS. Hiervoor dien je wel volledig door de NAW-check te komen.
Als je niet door de NAW-check komt kun je een e-mail sturen naar klantenservice@simyo.nl met het telefoonnummer, kopie ID (deze moet overeenkomen met de gegevens die bij ons bekend zijn) en het verzoek om jouw e-mail te wijzigen. Wij zullen je e-mail dan binnen 3 werkdagen wijzigen zodat je het wachtwoord kunt wijzigen.
Groetjes,
Seren
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.