Skip to main content

Beste Simyo , mijn vriendin gaat ook over naar Simyo, zelf ben ik al een tijdje een tevreden klant.

Als het goed is gaat ze maandag as over met nummerbehoud, we wilde al een Simyo account / app aanmaken maar we zijn de e-mails kwijtgeraakt met het tijdelijk telefoonnummer en de inloggegevens. 

Ik heb geprobeerd een wachtwoord op te vragen door het KPN nummer te gebruiken maar dat werkt nog niet natuurlijk om dat het KPN nummer nog niet over is. 

Is het mogelijk om de gegevens alsnog te bemachtigen zodat we het account online en via de app kunnen aanmaken en activeren ?

Of is het ook mogelijk om te wachten tot het KPN nummer over is en dan een wachtwoord herstel te doen met het emailadres wat bekent is bij Simyo en dan daarna het abonnement en simkaart te activeren op de site?

 

Ik hoor het graag, fijn weekend

Ron 

Hoi @RonK.,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Je inlog gebruikersnaam wijzigt automatisch naar te behouden nummer zodra deze is overgezet. Ik kan nu de oude mailtjes opnieuw versturen.

Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je te behouden telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres?

Groetjes,
Ashley


Hallo Ashley ,…… bedankt voor je snelle reactie.

Het probleem is opgelost, we kregen vanochtend een bericht dat het KPN nummer is overgegaan.

Ik kon dus nu een idd wachtwoord herstel doen zonder gebruik te maken van het tijdelijke nummer maar met het overgezette nummer.

We kunnen nu de simkaart activeren en gebruik maken van de app.

Soms is even geduldig zijn ook een oplossing en was de vraag iets wat overbodig misschien  🙂 :-)

Fijne dag nog, groet Ron


Hi @RonK.,

Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat het uiteindelijk is gelukt! :)

Groetjes,
Roeqajja


Reageer