.

Zijn er meer mensen die een bluetooth headset gebruiken en wat zijn de ervaringen?

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 474 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vanwege persoonlijke omstandigheden gebruik ik een bluetooth headset (Plantronics Legend).

Zijn er meer mensen die een bluetooth headset gebruiken (merk en model) en wat zijn jullie ervaringen?

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Een bluetooth headset/earphones heb ik een paar keer overwogen. Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen! Wat mij ervan weerhoudt is dat je batterij snel leeg gaat, of leeg gaat wanneer je het nodig hebt.
Reputatie 7
Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van een Sennheiser bluetooth oortje om in de auto te kunnen bellen of gebeld worden. De batterij duur was best lang. Maar sinds enkele jaren maak ik gebruik van zo een zonneklep bluetooth handsfreekit van Parrot (Parrot MiniKit Neo 2 HD) Dit werkt erg fijn. Erg lange accuduur, goede gesprekskwaliteit, auto aan- en uitschakeling en de navigatieinstructies van mijn telefoon zijn hierop hoorbaar.
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb de Parrot MiniKit Neo 2 HD even opgezocht, en hij ziet er erg goed uit! Wat tof dat je voice commando's kunt gebruiken. Voor mij persoonlijk zijn bluetooth headsets niet helemaal nodig, maar ik moet zeggen: ik vind ze er altijd wel erg leuk uitzien.

Groetjes,
Jihane

Reageer